Grupowanie po twarzach

Robert Tomasik

Szukam, googlam, ale nic sensownego nie mogę znaleźć. Po wycofaniu się
Google z rozwoju Picassy szukam programu,który pogrupuje mi fotki po
twarzach. Funkcja dostępna w Picassa. Niby można w Google to zrobić, le
to będzie zdalnie na serwerze, a nie chcę tego robić. Normalnie nie
wierzę, że nie ma niczego. Są jakieś odnośniki do mnóstwa programów na
komórki. Ale ja na PC-cie chcę posegregować fotki. Moze ma ktoś coś
sprawdzonego.

Piotr aka dracorp

Niby digikam ma taka opcję.

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Robert Tomasik

W dniu 09-08-17 o 00:23, Piotr aka dracorp pisze:

> Niby digikam ma taka opcję.

Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Przejrzałem kilka stron na temat
tego programu i nie ma o takiej właściwości słowem.

Roman Tyczka

To samo z rozpoznawaniem mowy. Na komórkę no problem, każdy Andek to ma. A
znasz coś na PC co działa?

Roman Tyczka

Robert Tomasik

W dniu 09-08-17 o 09:37, Roman Tyczka pisze:
Nie szukałem i przede wszystkim nie testowałem. Dlatego pytam, czy ktoś ma.

Piotr aka dracorp

Dnia Wed, 09 Aug 2017 00:54:30 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> Na jakiej podstawie tak twierdzisz?
Bo w programie jest taka opcja.
> Przejrzałem kilka stron na temat
> tego programu i nie ma o takiej właściwości słowem.
https://userbase.kde.org/Digikam/Face_Recognition

Może nie do końca grupowanie ale tagowanie a potem już z górki.

Piotr aka dracorp

Dzisiaj mi to trafiło do RSS:
http://matlablog.ont.com.pl/matlab-zliczanie-twarzy-ze-zdjecia-tlumu/
Nie do końca to co chcesz ale może się przydać.

Robert Tomasik

Odnowię temat. Może ktoś coś wie :-D