Ashampoo PDF Pro 1.07 Win

Borneq

Płatny ale Ashampoo znane jest z tego że ma całkiem umiarkowane ceny,
zwłaszcza gdy jest zniżka tak z 71%.
Nie tylko edycja PDF, ale również jest OCR. Z początku nie chciało OCR u
mnie działać, jak testowałem na zeskanowanym naukowym artykule.
Ale okazało się że wybrałem zamiast tekstu, tworzenie wyszukiwalnego
obrazu, rzecz bardzo przydatną gdy jest masa wzorów.
OCR działa wyjątkowo dobrze w porównaniu do innych OCR, które używałem,
nie wiem - czy to Tesseract? Jedyne co, to jest dość wolny, ale ma duży
współczynnik rozpoznawania na tym artykule który czytałem.