Skype - jak przywrócić poprzednią wersję?

Wiesiaczek

Chciałbym wrócić do wersji 2.0 a zainstalowałem testowo 3.5.
Nowy Skype okazał się do niczego, więc chciałbym wrócić do poprzedniej
wersji.
Ale po zainstalowaniu wersji 2.0 widzę wersję 3.5!
Co z tym zrobić?

--
Pozdrawiam (dziś z Wawy) - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Markus Sprungk

Wiesiaczek napisał(a):

> [...]
> wersji.
> Ale po zainstalowaniu wersji 2.0 widzę wersję 3.5!

Odinstalować a następnie pousuwać ręcznie profile użytkownika Skype z
Documents&Settings

ICQ: 79050392 mspr...@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098

Wiesiaczek

Użytkownik "Markus Sprungk" <mspr...@gmail.com> napisał w wiadomości

> Odinstalować a następnie pousuwać ręcznie profile użytkownika Skype z
> Documents&Settings

Dzięki, pomogło.

dster...@gmail.com

artiun

W dniu 2017-07-03 o 17:52, dster...@gmail.com pisze:
> [...]
że bodaj od 1 lipca - ms nie che wspierać starych systemów. A nie napisałeś
nic na ten temat!
Mogę się mylić co do daty - ale mają/lub to zrobili stare systemy.
--
Artur

eugeniusz...@gmail.com

basia.ra...@gmail.com