dlaczego charset zmienia sie z ustawionego utf-8 na iso-8859-2?

1 view

1634Racine

moje ustawienia kodowania sa takie ( z posta na test.pl):

Ktos wysyla post na jakas grupe z charset="ISO-8859-2".
Dlaczego, po wyslaniu, moja odpowiedz na taki post ma zrodle
charset="iso-8859-2" (chociaz bywaja odpowiedzi na ten sam post i maja
charset="utf-8")?

Andrzej A. Filip

"1634Racine" <mnj...@j.cbqebml> pisze:
Może twój news reader odpowiada na post w takim kodowaniu jakie miał
post? [ AFAIR kilka news readerów tak ma ]
Niektóre mają na twardo ustawione kodowanie domyślne utf-8 dla
wszystkich grup wiec używają utf-8 także w odpowiedziach na ISO-8859-2.

--
Andrzej A. Filip

1634Racine

Andrzej A. Filip w news:anfi+j2z2t...@wp.eu
napisalem wyzej: "chociaz bywaja odpowiedzi na ten sam post i maja
charset="utf-8"
- jeden z takich postow odpowiadajacych wysylany jest z takiego samego
czytnika,jak moj

Andrzej A. Filip

"1634Racine" <mnj...@j.cbqebml> pisze:
No to napisz wprost czego używasz z linkiem na stronę z dokumentacją.
Szukając po tym co wali w nagłówkach "w dwie minuty" nie znalazłem.

--
Andrzej A. Filip