Przestał działać IMAP na o2

pueblo

Od wczoraj nie mogę się połączyć z kontem o2 przez IMAP. Z jednym, bo mam
drugie, które działa normalnie na tych samych ustawieniach. Thunderbird
wyświetla "inbox internal error" i widać tylko folder odebrane, ale bez
żadnej zawartości. Usunąłem konto, założyłem od nowa i nic. Nie jest to
problem autoryzacji. Oprócz tego próbowałem 2 innych programów pocztowych
i one też nie widzą nic po IMAP na tym koncie. No napisałem do supportu
o2, ale nie spodziewam się, że coś sensownego ustalą.
Ktoś coś wie?

Andrzej P. Wozniak

Osoba podpisana jako pueblo <nom...@nomail.pl>
w artykule <news:624d6164$0$496$6578...@news.neostrada.pl> pisze:

> Od wczoraj nie mogę się połączyć z kontem o2 przez IMAP.

Zaloguj się przez webmaila i sprawdź zawartość skrzynki odbiorczej.
Powinieneś tam mieć wiadomość z tematem „Włącz protokół IMAP/POP/SMTP”.
Nawet jeśli jej nie masz, przejdź do ustawień poczty i sprawdź, czy masz
włączony IMAP.

Ostatnio prowadzili akcję wyłączania POP3 i IMAP, jeśli użytkownik przez
dłuższy czas nie korzystał z takiego dostępu. To zapewne jakieś mocno
spóźnione pokłosie głupoty Dworczyka i jego zwalania winy na
(biało)ruskich hakerów, wszak o2 i WP to jedna firma.

--
Andrzej P. Woźniak us...@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)

pueblo

Witaj Andrzej P. Wozniak, 06 kwi 2022 w
news:624d803f$0$480$6578...@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> [...]
> Powinieneś tam mieć wiadomość z tematem „Włącz protokół
> IMAP/POP/SMTP”. Nawet jeśli jej nie masz, przejdź do ustawień poczty

Nie ma takiej wiadomości, ale są takie ustawienia i cały czas imap był
włączony.

> Ostatnio prowadzili akcję wyłączania POP3 i IMAP, jeśli użytkownik
> przez dłuższy nie korzystał z takiego dostępu.
Akurat używam nieprzerwanie od dawna.

> To zapewne
> jakieś mocno spóźnione pokłosie głupoty Dworczyka i jego zwalania
> winy na (biało)ruskich hakerów, wszak o2 i WP to jedna firma.

He he, no niewykluczone.
A tak w ogóle, to już działa. Pewnie moje zgłoszenie poskutkowało.
Zastanawiam się tylko na serio, czy ktoś nie "prześwietlał" mojej
skrzynki i to był objaw. Muszę się zapoznać z opcjami archiwizacji
emaili.