Nie spam na Onecie

Arek

Onet poczta kwalifikuje mi niektóre maile jako spam.
Żadne reklamy tylko sensowne maile lub niektóre
powiadomienia z Allegro.
Przejrzałem reguły ale z nich tez nie wynika kwalifikowanie
tych maili jako spam.
Czy jest gdzieś, bo nie mogę znaleźć, opcja "to nie spam"?
Takie coś dostępne na niektórych innych skrzynkach.

Arek

Andrzej A. Filip

"Arek" <abc...@poczta.onet.pl.usun_cde> pisze:
A czym to czytasz?
Przez www czy imap?
IMAP => Jaki system operacyjny masz na swoim kompie i z jakiego czytnika
maili korzystasz obecnie?

Na Linuxa są czytniki IMAP takim opcjami na filtrowanie spamu że to mały
problem. Na windę raczej+ też są.

--
Andrzej A. Filip

Arek

Andrzej A. Filip napisał(a) w wiadomości: ...

>A czym to czytasz?
>Przez www czy imap?

>[...]

www lub program pocztowy; POP, z IMAP nie korzystam.
Onet niektóre maile zbyt gorliwie i wrzuca do spamu a program
pocztowy (przez POP) tego nie widzi. Dlatego ustawiłem zamiast
wrzucania do spamu dodawanie przed tematem [SPAM] ale to
półśrodek.
Jest "biała lista" ale tam mozna tylko konkretne pełne adresy
(a i to jeszcze próbuje weryfikować).

Przez IMAP byłby dostęp do spamu, ale sądziłem, że Onet ma
opcję "odznaczania" maili że to nie spam - niech się uczy na
przyszłość.
Taka opcja byla chyba na Interii.

Arek

Mark

Dnia 27.06.2021 o 18:06, Arek napisał(a):

> www lub program pocztowy; POP, z IMAP nie korzystam.
Jest opcja opcja przez WWW, jest to 'ptaszek' pomiędzy przyciskiem
przekaż a ikonką kosza.
Zaznaczyłem to na zrzucie.
https://zapodaj.net/ef04ebe57a787.jpg.html

--
Mark
kei...@pnet.pl

Arek

Mark napisał(a) w wiadomości: <60d9071f$0$517$6578...@news.neostrada.pl>...
Jest, na to nie wpadłem, dzięki.
Szukałem czegoś takiego w folderze odebrane a nie przy
konkretnym mailu w spamie.
Tylko cieakwe czego nauczy się antyspam, gdy najpierw wiadomość
oznaczoną [SPAM] z Odebranych przeniesie się do Spamu
żeby tam potem ją zaznaczyć jako "nie spam"...

Arek