IMAPX

Jacek Maciejewski

Czym w praktyce różni się konto imapx od imap?
--
Jacek
-I hate haters-

Dominik 'Rathann' Mierzejewski

Date: Sat, 17 Apr 2021 13:43:32
From: Jacek Maciejewski
> Czym w praktyce różni się konto imapx od imap?

A co to jest konto imapx?

Pozdrawiam,
Dominik
--
"I've always wanted to be an executioner, that's why I became a sysadmin."
-- Jim Howes at news.admin.net-abuse.email

Jacek Maciejewski

Dnia Sun, 18 Apr 2021 22:04:21 +0000 (UTC), Dominik 'Rathann'
Mierzejewski napisał(a):

> A co to jest konto imapx?

Głupia sprawa :) Ostatnio kopię trochę w sprawach związanych z mailem i
przysiągłbym że spotkałem ten termin w Pomocy int.pl. Ale teraz ją
przeszukałem i nie ma nic takiego. Popatrzyłem na protonmail.com i też
nie widzę. Chyba mi się coś uwidziało. Ale się nie poddaję i jak wykopię
skądś ten imapx to dam cynk.

Andrzej P. Wozniak

Osoba podpisana jako Jacek Maciejewski <jac...@go2.pl>
w artykule <news:l99v8ds6n4y$.1xe3qeam565qm$.d...@40tude.net> pisze:

> Czym w praktyce różni się konto imapx od imap?

IMAPX to biblioteka obsługująca IMAP napisana dla dotnet Framework. Mogłeś
się z tą nazwą zetknąć w opisie jakiegoś programu. Ktoś może tej nazwy
używać jako wytrycha, który ma oznaczać obsługę w programie rozszerzeń
IMAP w sposób zbliżony do webmaila/apki Gmaila (np. OAuth2).

--
Andrzej P. Woźniak us...@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)

Jacek Maciejewski

No i wykopałem :) W evolution, po skonfigurowaniu int.pl pojawia się
taki opis:
https://www.szybkiplik.pl/9BYBK6bav5
No i co, nie mogło mnie zdziwko trafić? :)

Andrzej P. Wozniak

Osoba podpisana jako Jacek Maciejewski <jac...@go2.pl>
w artykule <news:1lezoe4t26gt0$.d8sf37bszk9t$.d...@40tude.net> pisze:
Czyli zgodnie z tym, co napisałem obok, należy oczekiwać, że program
korzysta z biblioteki IMAPX i może zapewniać funkcjonalność podobną do
Gmailowego webmaila.