Chcialby sie pochwalic :)

6 wyświetleń

januszek

nieprzeczytany,
10 lut 2002, 15:38:2510.02.2002
do
Witam !

Chcialbym sie pochwalic, ze wlasnie zostalem zarejestrowanym
uzytkownikiem The Bat :)

Dodam takze, ze przy obecnych kursach rozliczeniowych VISA rejestracja
na stronie producenta jest ok 30 zlotych tansza niz w Polskim Centrum
Rejestracji Oprogramowania (pomimo 10% rabatu w CRO).

pozdrawiam,

januszek

Pawel Wimmer

nieprzeczytany,
10 lut 2002, 17:38:1310.02.2002
do
Uzytkownik "januszek" <kezs...@ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl> napisal w
wiadomosci news:cdmd6uot43hqci784...@4ax.com...

W nawale prosb o kluczyki to naprawde wiadomosc napawajaca optymizmem :-)
PW

Rafal 'Raf256' Maj

nieprzeczytany,
10 lut 2002, 19:40:5310.02.2002
do
januszek <kezs...@ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl> wrote in

to znaczy ile kosztuje (dla studenta) ?

--
Raf256
,--, _ ,- _ _ _
|,-'`_|_|_ `_||_'|_' raf...@wp.pl GG-1175498 ICQ-143712878
| `\|_| | |_,,_||_|
C++; (_2b||!_2b)?this->is->a:question; {B.Stroustrup, W.Shakespeare}

januszek

nieprzeczytany,
11 lut 2002, 00:40:3711.02.2002
do

>to znaczy ile kosztuje (dla studenta) ?

Za zwykla, prywatna 35USD co daje 151 zl

Studencka, o ile pamietam kosztuje 25USD (ok. 108 zl)

januszek

Krzysztof Kudłacik

nieprzeczytany,
11 lut 2002, 16:04:0311.02.2002
do
Demon internetowy "Pawel Wimmer" <prwi...@poczta.onet.pl> napisał
wiadomość news:a46som$93v$1...@news.tpi.pl:

> W nawale prosb o kluczyki to naprawde wiadomosc napawajaca optymizmem :-)

Generalnie racja. Gość może i powinien się pochwalić.
/choć od dłuuugiego czasu żadna lama już tu nie pytała o kluczyki do
latających ssaków/ ;P
Pozdrawiam, Krzysztof Kudłacik
--
.:. Camera-Obscura - autorskie recenzje filmowe http://camera.art.pl
GH/P/SS d- s:+ a35 C++ L+ W+++ N++ K- w O-- M-- PS--- PE+ Y+ PGP++

szadok

nieprzeczytany,
11 lut 2002, 21:19:3811.02.2002
do
Użyszkodnik Krzysztof Kudłacik zeznaje w wiadomości

> /choć od dłuuugiego czasu żadna lama już tu nie pytała o
> kluczyki do latających ssaków/ ;P

nie wywołuj wilka, tfu, lamy z lasu, tfu zza klawiatury ;-)

pozdrawiam,
szadok
--
usuń NIESPAMUJ przy odpowiedzi na priv
"A wtedy wyciągniesz świętyt granat ręczny

Pawel Wimmer

nieprzeczytany,
12 lut 2002, 09:47:0712.02.2002
do
"Krzysztof Kudłacik" <use...@neo.pl> wrote in message >

> Generalnie racja. Gość może i powinien się pochwalić.
> /choć od dłuuugiego czasu żadna lama już tu nie pytała o kluczyki
> [...]

Skulski kapeczke zdziera w niektorych przypadkach (ktos mi mowil o narzucie
100%), ale generalnie robi dobra robote. Az dziwne, ze w zasadzie nie ma
konkurencji.
Ot, przyklad dobrego pomyslu, ktory daje zyc, a ludziom czyste sumienie. Ja
tak kupilem Windows Commandera. :-)
PW

Tristan Alder

nieprzeczytany,
12 lut 2002, 10:11:4712.02.2002
do
On Tue, 12 Feb 2002 15:47:07 +0100, "Pawel Wimmer" <wim...@poland.com>
wrote:

>Skulski kapeczke zdziera w niektorych przypadkach (ktos mi mowil o narzucie
>100%), ale generalnie robi dobra robote. Az dziwne, ze w zasadzie nie ma
>konkurencji.

Widzisz, problem jest złożony.

a) Ja próbowałem chcieć sprzedawać Nietoperza w Polsce, w dodatku bez
prowizji, dla samej idei propagowania tego programu w ojczyśnie.
RitLabs niestety odpisał, że ma mnie gdzieś:

"You are right, there is no known place to buy The Bat! in Poland.
I've forwarded your message to our regional representative, Integrated
Services GbR. You will get a reply from them soon.
Maxim Masiutin
Vice President, Ritlabs S.R.L. ''

Było to 16.01.2001. Od tametego czasu RitLabs przestał reagować na
moje listy, a oczywiście nikt się nie odezwał ,,soon''.

b) Próbowałem sprzedawać też na rynku regionalnym Pajączka.
Niestety Rafał P. wycofał się w ostatniej chwili, gdy już miałem sieć
dystrybucji w regionie rozpoczętą. Uznał, że on se woli sam przez sieć
sprzedawać (jakby jedno drugiemu przeszkadzało!)

c) Pewna polska strona o StarOffice stwierdziła, że u nich nie można
ściągnąć programu, bo SUN zabrania umieszczania pakietu poza swoim
serwerem.

Zatem zaczynam podejrzewać, że autorzy programów tak naprawdę mają
gdzieś wszelakie sposoby dystrybucji i potrafią jedynie płakać, że
piractwo, ale jak ktoś chce im pomóc w rozpowszechnianiu
oprogramowania, to zrobią wszystko, żeby temu zapobiec
--
Tristan hrabia Alder
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

januszek

nieprzeczytany,
12 lut 2002, 13:52:0512.02.2002
do
>Skulski kapeczke zdziera w niektorych przypadkach (ktos mi mowil o narzucie
>100%), ale generalnie robi dobra robote. Az dziwne, ze w zasadzie nie ma
>konkurencji.

Prawda, nie ma... A zdziera tez minister finansow, bo placac VISA nie
zaplacilem 22% VAT-u

januszek

Krzysiek Kacperski (dellti)

nieprzeczytany,
14 lut 2002, 07:05:3314.02.2002
do
> Prawda, nie ma... A zdziera tez minister finansow, bo placac VISA nie
> zaplacilem 22% VAT-u

ceny podawane na CRO to brutto czy netto? - jakos nie moge znalezc tej inf.

Pozdrawiam
Krzysiek

januszek

nieprzeczytany,
14 lut 2002, 13:55:2514.02.2002
do

>ceny podawane na CRO to brutto czy netto? - jakos nie moge znalezc tej inf.

netto.

januszek

--- ! daNuta ! ---

nieprzeczytany,
19 lut 2002, 06:00:0019.02.2002
do
Krzysztof Kudłacik wrote:

> Generalnie racja. Gość może i powinien się pochwalić.
> /choć od dłuuugiego czasu żadna lama już tu nie pytała o kluczyki do
> latających ssaków/ ;P

Bo wytrychów się teraz namnożyło na różnej maści serwerach w bród.
Poczekajmy na pełną 1.54 to znów się zacznie.

Pozdrawiam - Nuta
(Remove "da" from my address. Usuń "da" z mego adresu)
--
Najnowsza pełna, kontekstowa i zgodna z wzorcem lokalizacja programu
Hamster 1.3.23.4 http://republika.pl/hamster_classic/ oraz skrypty

Odpowiedz wszystkim
Odpowiedz autorowi
Przekaż dalej