problem z archiwizacją w TB

1 view

pueblo

Wymyśliłem sobie archiwizację w TB, którą teoretycznie da się zrobić, ale
wyskakuje cały czas jeden błąd.
Chcę mieć osobno każde konto email w lokalnych plikach(emaile usunięte z
serwera).
Zaznaczam, tak jak na obrazku - gdzie "pap" to folder, który utworzyłem w
katalogu archive w local folders w profilu tb.
https://imgur.com/O7okaXA
No i kiedy pierwszy raz próbuję przenieść plik lub pliki do archiwum
wyskakuje błąd jak na obrazku.
https://imgur.com/BgMEbc1
Potem już nic nie wyskakuje. Dziwne jest to, że w ww. folderze pap tworzą
się pliki z odpowiednimi nazwami(daty)-ale są puste - mają 0 bajtów.
Jeśli zaznaczę na pierwszym obrazku "folder Archiwum konta: Lokalne
foldery", to emaile się archiwizują, tylko w jednym folderze są
pomieszane emaile z różnych kont pocztowych, a tego nie chcę. Chciałem po
prostu osobny folder na konto email.
Porządkowanie folderów nic nie dało, kosz w lokalnych folderach jest
pusty, nawet stworzyłem nowy profil, gdzie efekty są takie same. Nigdzie
nie zauważyłem, żeby miał ustawione jakieś opcje dotyczące rozmiaru
wiadomości, czy limitu miejsca na dysku.

Druga sprawa. Czy jest możliwość, żeby w TB hurtem usunąć załączniki z
wielu wiadomości? Trzeba jakieś rozszerzenie?

pueblo

Witaj pueblo, 06 kwi 2022 w
news:624def49$0$467$6578...@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Wymyśliłem sobie archiwizację w TB, którą teoretycznie da się
> zrobić, ale wyskakuje cały czas jeden błąd.

Ok, człowiek ślepnie z wiekiem. Byłem przekonany, że z poziomu TB nie
mogę utworzyć tych podfolderów archiwum więc robiłem to ręcznie w
eksploratorze windows. A jednak można w TB i wtedy to działa. Jeszcze
tylko sprawa, że zadziałą odpowiednio dla różnych tożsamości na tym samym
koncie email.