Słownik potrzebny

1 view

Jacek Maciejewski

Jeśli ktoś ma słownik polski do Opery 12.16, prosiłbym o przysłanie. A
może ktoś wie gdzie taki leży? To bym prosił o linka.
--
Jacek
-I hate haters-

Jacek Maciejewski

Jeśli ktoś ma słownik polski do Opery 12.16, prosiłbym o przysłanie. A
może ktoś wie gdzie taki leży? To bym prosił o linka.

PS. Ściągnąłem skądś sjp-myspell-pl-20210216.zip (typ haspell) i próbuję
go gdzieś wcisnąć by Opera go widziała, na razie bez rezultatu :) Nawet
nie widzę gdzie ona sobie trzyma ten domyślny angielski słownik.
To Opera dla linuksa, wspominam o tym bo pewnie ma inną strukturę
katalogów niż windziana.

Grzegorz Tomczyk

> To Opera dla linuksa, wspominam o tym bo pewnie ma inną strukturę
> katalogów niż windziana.

Nie udało mi się znaleźć pliku słownika, ale spróbuj przeinstalować samą
Operę, jeśli to pomoże.

https://ftp.opera.com/ftp/pub/opera/linux/1216/

Jeśli nie, spróbuję go jakoś u siebie zlokalizować.
Wiem, że mam, bo u mnie działa. :)

Grzegorz Tomczyk

MF

W bardzo starych zapiskach znalazłem coś takiego, tyczy się Opery 10+ (z
silnikiem Presto) pod Windowsem:

Od wersji 10 Opera korzysta ze słowników w formatach Hunspell i MySpell
(używanych również w Open Office). Pliki słowników mogą być trzymane w
katalogu programu w podkatalogu locale/[kod języka] lub w katalogu
profilu w podkatalogu dictionaries. Pliki słowników mogą być spakowane w
formacie .zip.

Jeżeli się przyda, to się cieszę, jeżeli nie, to sorry, pamięć już nie
ta i żadne inne szczegóły się w niej nie zachowały.

--
MF

Jacek Maciejewski

Już wiem jak zrobić polski słownik, ale ciekawostka: Ten natywny
angielski to jest tak zaszyty że go w ogóle nie widać w katalogach.

Jacek Maciejewski

Popędziłeś mnie do dalszych kilku prób i w ich rezultacie okazało się że
trzeba założyć katalog /home/user/.opera/dictionaries który normalnie
nie istnieje i w nim umieścić wypakowany (z pliku o nazwie
sjp-myspell-pl-20210216.zip) katalog o nazwie pl_PL.zip zawierający plik
pl_PL.dic i jeszcze dwa inne. No i dziala :)
Dzięki za wsparcie duchowe :)

MF

Brawo ten pan! :-) Cieszę się, że mogłem pomóc.

--
MF