Direkt zur ersten ungelesenen Nachricht

Kamil

ungelesen,
25.07.2022, 07:40:4225.07.22
an
Witam

Przed chwilą założyłem nowe konto na Gmail. I próbuję założyć konto na
pewnym portalu Po wpisaniu adresu tego nowego konta dostaje komunikat, że
takie konto jest już używane. Jak to możliwe?

Pozdrawiam

Dominik 'Rathann' Mierzejewski

ungelesen,
12.08.2022, 07:54:5612.08.22
an
Date: Mon, 25 Jul 2022 13:40:38
From: Kamil
Masz w adresie kropki? To nie jest głupie pytanie. ;)

Pozdrawiam,
Dominik
--
"I've always wanted to be an executioner, that's why I became a sysadmin."
-- Jim Howes at news.admin.net-abuse.email

Kamil

ungelesen,
09.10.2022, 23:00:0309.10.22
an
Użytkownik "Dominik 'Rathann' Mierzejewski" napisał:

> Masz w adresie kropki? To nie jest głupie pytanie. ;)

W którym adresie? Nie bardzo rozumiem pytanie. A trochę z innej beczki.
Założyłem na próbe jeszcze jedno konto na gmailu i próbowałem się
zarejestrowac na wspomnianym portalu. Powiodło się i otrzymałem komunikat:

Sprawdź pocztę i kliknij w link aktywacyjny. I sprawdzam. A na moim koncie w
gmailu cisza. Nie ma nic. Ani reklam, ani ofert. Podejrzewam więc, że konto
ni działa. To gówniana oferta. Gdzie założyć działające konto?

Pzdr

jn

ungelesen,
10.10.2022, 05:25:3410.10.22
an
W dniu 10.10.2022 o 04:46, Kamil pisze:

> Sprawdź pocztę i kliknij w link aktywacyjny. I sprawdzam. A na moim
> koncie w gmailu cisza. Nie ma nic. Ani reklam, ani ofert.

Sprawdzałeś spam?
Może na maila z linkiem trzeba trochę poczekać.

0 neue Nachrichten