Ograniczenie logowania/wysyłania

tkaczma...@gmail.com

Cześć,
Ostatnio ktoś mi przejął "firmowy" mail i troszkę pospamował. Zwykle pomaga w takich sytuacjach smtplimit lemat'a, ale to konto z uwagi na rozsyłanie faktur, powiadomień itp. ma wyłączony limit. I chciałbym sobie ograniczyć na tym konkretnym koncie wysyłkę tylko dla określonych IP/klasy IP. MTA to postfix.
Dzięki za pomoc.
Tomek

KIKI

On 25.03.2020 15:26, tkaczma...@gmail.com wrote:
> Cześć,
> Ostatnio ktoś mi przejął "firmowy" mail i troszkę pospamował.

A w jaki sposób ci przejął firmowy mail? Możesz opisać wektor włamania?