Czy da się jakoś skontaktować z polspam.pl?

KIKI

Ich formularz nie działa, a chciałbym się przyłączyć i dopisywać
spamerów :-)

Lemat

W dniu 29.09.2019 o 16:04, KIKI pisze:
> Ich formularz nie działa, a chciałbym się przyłączyć i dopisywać
> spamerów :-)

Użyj pl.internet.mordplik

Lemat

Jacek Placek

W dniu 29.09.2019 o 16:04, KIKI pisze:
> Ich formularz nie działa, a chciałbym się przyłączyć i dopisywać
> spamerów :-)

pisz na powszechnie znany e-mail, który musi być odbierany :)

KIKI

Chyba polspam jednak żyje, bo są nowe listy RBL i jakby bardzo dużo
spamu ostatnio wyłapuje. Trzeba uważać tylko z tymi listami adresów IP
oznaczonymi bl-h2 i bl-h3. Resztę można dodać i wręcz trzeba. Wydawało
się, że polspam nie działa ostatnio, a to się okazało, że nazwy list RBL
się zmieniły.

Np dzięki liście bl tej zwykłej zatrzymałem u siebie spam z losowych
domen, które ostatnio królują. Nie wiem co to za dziadostwo ale
dostawałem dziesiątki maili od domen wyglądających jakby ich nazwy były
wygenerowane losowo. Robiłem na nie regexy i różne cuda, a się okazało,
że wysyłka idzie z pewnych adresów IP i jak raz polspam złapie taką
losową domenę to zaraz ja dodaje do drugiej listy adresów IP i od razu
domeny koegzystujące mają zbanowany IP. Tam jest zresztą nowy opis na
polspamie jak to działa.

KIKI

A właśnie co jeszcze zauważyłem.

Oprócz tych losowych domen spamerów widzę ostatnio spam finansowy,
finansowanie firm, fin-techy różne i tego typu syf ale co ciekawe nie
używają współdzielonego IP tylko mają jeden IP na jedną domenę. Ciekawe
zachowanie spamera, jakby był świadom, że za chwile zostanie zbanowany
jego IP. Czyli musi być to ktoś na wyższym etapie wtajemniczenia
spamerskiego.

Co ciekawe te adresy finansowe wszystkie już siedziały w rhsbl polspamu
tylko ważne aby od razu podpiąć listę adresów IP dla rhsbl czyli bl.

Ja mam teraz podpięte w raspberry pi rhsbl., rhsbl-h. i bl. i bl-h1. i
nie biją mi normalnych domen znajomych. Te wyższe trochę biły po całych
klasach. No i nie wiem ale domeny niebieski nie widać za wiele. Tak jak
kiedyś było tego po kilkadziesiąt na dobę to teraz 1-3 lub w ogóle. Co
się stało?