Monitoroanie folderu w VB.Net

ChrissP.

Witam,

Zaczalem pisac program-zamiennik dla Dropbox'a z przechowywaniem danych
na wlasnym serwerze i mam pewien problem z monitorowaniem folderu z
plikami. Otoz uzywam FileSystemWatcher do otrzymania informacji o
nowym/zmienionym pliku, niestety w sytuacji, kiedy operacja zapisu tego
pliku troche trwa, to otrzymuje komunikat np. 5 razy podczas jego
zapisu. Skutek jest taki, ze program wysyla mi na serwer czesc pliku, po
czym sprawdza, ze na serwerze jest nowsza wersja, wiec ja sciaga i w
efekcie mam tylko czesc pliku skopiowanego do mojego folderu lub caly
plik ktory do "ustalenia wersji" lata pomiedzy hostem lokalnym i
serwerem np. 10 razy...

Znacie moze jakis inny sposob monitorowania katalogu dla
nowych/zmienionych plikow?

KP

chochlik_drukarski

Uzytkownik "ChrissP." <krz...@interia.pl> napisal w wiadomosci
To moze wprowadz pewne opóznienie ? Np po informacji o zmianie pliku zapisuj
sobie jego dane (czas ost. modyfikacji, rozmiar) i po sekundzie sprawdzaj
czy to sie
zmienilo. Jesli tak to kolejna sekunda, jesli nie to upload. Kolejna
informacja o zmianie
w czasie tej sekundy resetuje opóznienie i znowu czekasz 1s. No chyba, ze
dostajesz
info o zmianie pliku a nastepne dopiero za 10 sekund to bez sensu az tyle
czekac.

ChrissP.

W dniu .08.2013 o 07:24 chochlik_drukarski <chochlik_...@wp.pl>
pisze: