VB6 Import danych ze strony WWW

wojtek.d...@gmail.com

Mam stary program do faktur napisany w VB6. Na stronie GUS (http://www.stat.gov.pl/regon/) jest możliwość podejrzenia danych firmy znając jej NIP lub Regon. Wiem, że nowe programy do faktur pozwalają na bezpośredni import tych danych ze strony GUS, należy tylko wpisać token. Chciałbym coś takiego zaimplementować w VB6 żeby po wpisaniu NIP lub Regon firmy użytkownik wpisał tekst z obrazka i żeby dane się importowany. Proszę o informację jak do tego podejść. Wydaje mi się że trzeba użyć XML ale może się mylę, narzędzie w którym działam jest nieco stare ale może są jakieś klasy czy moduły już napisane które to ułatwią. Żadne gotowe DLLe bez kodu źródłowego nie wchodzą w grę. Będę wdzięczny za linki do stron które mi pomogą.

Pozdrawiam
CYSTERNA