Proste webgui z modelem zdarzeniowym

heby

Cześć.

Jest coś w Pythonie, co pozowli mi na zrealizowanie prostego (G)UI przez
web, pracujące na modelu zdarzeniowym (nie na pełnej serializacji i
odtwarzaniu stanu, jak większość PHP)? Spodziewam się standardowego
modelu eventowego typu "onClick","onValueChange" itd itp.

Ma być malutkie. Na razie ogladam
https://wiki.python.org/moin/WebFrameworks ale moze ktoś od ręki
podrzuci pomysłem.

Wygląd jest czwartorzędny. Może wygladać jak strona z lat 90, ma działać.

Adam M

https://www.reahl.org/ wyglada interesujaca - i jest to "czysty" Python. Nie uzyl bym tego do jakiegos wiekszgo projektu ale z twojej krotkiej informacji wyglada ze nie jest to jaki specjalnie duzy projekt.

heby

On 09/02/2021 18:19, Adam M wrote:
> https://www.reahl.org/ wyglada interesujaca - i jest to "czysty" Python. Nie uzyl bym tego do jakiegos wiekszgo projektu ale z twojej krotkiej informacji wyglada ze nie jest to jaki specjalnie duzy projekt.

Tak, to duperela, w zasadzie tylko dla mnie, mała automatyzacja czegośtam.

Obejrzałem go już. Sprawdze, ale nie wyglądał na jakiś specjalnie
zorientowany na zdarzenia. Wyglądał raczej jak jakaś hybryda "troche
zrób to sam". Pozostaje poczytać. Albo będe go brał za rogi, albo
django, o którym wiem tyle samo, czyli 0 ;)