Wyświetlanie zawartości tablicy

Giz

Witam,

Mam taką tablicę:

my @tablica =
[
{a=>1},
{a=>2},
{a=>3}
];

Jaką pętle powiniennem zastosować abym mogł pobierać kolejne wartości?

Dziękuje i pozdrawiam

Stachu 'Dozzie' K.

Zdajesz sobie sprawę z tego, że @tablica ma tylko jeden element?

> Jaką pętle powiniennem zastosować abym mogł pobierać kolejne wartości?

for/foreach?

--
Secunia non olet.
Stanislaw Klekot

Giz

> for/foreach?
> --
> Secunia non olet.
> Stanislaw Klekot

ok foreach ale co dalej.
Niestety ale nie mam pomys��w.

Pozdr
G.

Stachu 'Dozzie' K.

On 2013-06-24, Giz <g...@nospam.pl> wrote:

> ok foreach ale co dalej.
> Niestety ale nie mam pomysłów.

To znaczy w czym masz problem? Składnia for jest dość prosta.

Giz

> To znaczy w czym masz problem? Składnia for jest dość prosta.
> --
> Secunia non olet.
> Stanislaw Klekot

W tym że nie potrafiłem skonstruować tej składni.
Ale już sobie poradziłem z tym że za pomocą pętli while
dzięki.

my @t=[
{a=>1},
{a=>2},
{a=>3}
];

my $i=0;
while($t[0][$i])
{
print $t[0][$i]->{a}."\n";
$i++;
}

Sławomir Szczyrba

Tako rzecze Giz :

> ok foreach ale co dalej.
> Niestety ale nie mam pomysłów.

> G.

Sławek
--
________
_/ __/ __/ Roses are red, Violets are blue. I'm a schizophrenic and so am I

kor...@gmail.com

kompaktowo:

print $_->{a} for @tablica;

Pełnie: