Ze sciezek do struktury html

Robert Wysocki

Bry,

Cos mi dzis myslenie nie idzie, moze bedziecie miec jakies pomysly;
mam wiele scalarow postaci:
'grupa/podgrupa/host/wykres.png'
z tym, ze podgrup moze byc [0,inf)

Chce na podstawie tych sciezek wygenerowac zagniezdzona strukture (html)
taka, ze grupa zawiera wszystkie swoje hosty i podgrupy, podgrupa zawiera
wszystkie swoje hosty i podgrupy itd a kazdy host zawiera swoje wykresy.

Jakies pomysly na algorytm?

R.

Stachu 'Dozzie' K.

1. Rozbić skalar.
2. Rozbity skalar umieścić w drzewiastej strukturze danych.
* węzeł odpowiadający wykresowi to liść
* węzeł odpowiadający podgrupie ma dwa pola: listę hostów i hasz grup
3. Powtarzać.

Coś w tym stylu:
#v+
#!/usr/bin/perl

use warnings;
use strict;

my @data = <DATA>;
chomp @data;

my $root_struct = {
hosts => [],
groups => {},
};

for my $d (@data) {
my @parts = split m[/], $d;
my $host = pop @parts;

my $where = $root_struct;
for my $p (@parts) {
$where->{groups}{$p} ||= { hosts => [], groups => {} };
$where = $where->{groups}{$p}
}
push @{ $where->{hosts} }, $host;
}

__DATA__
server/mysql/wrmysql01
server/mysql/wrmysql02
server/mysql/krmysql01
server/pgsql/krpgsql01
server/pgsql/krpgsql02
server/www/apache/wawww01
server/www/apache/wawww02
server/www/nginx/wawww03
server/www/gdproxy01
server/www/gdproxy02
server/www/gdproxy03
server/wrgeneric01
server/wrgeneric02
server/wrgeneric03
#v-

--
Secunia non olet.
Stanislaw Klekot

Robert Wysocki

Dnia Thu, 11 Jul 2013 20:13:24 +0000, Stachu 'Dozzie' K. napisał(a):

> [...]
> * węzeł odpowiadający wykresowi to liść * węzeł odpowiadający
> podgrupie ma dwa pola: listę hostów i hasz grup

Bardzo fajne rozwiazanie, wielkie dzieki.
Gdy patrze na kod, to sie zastanawiam, dlaczego sam na to nie wpadlem :)

R.

Stachu 'Dozzie' K.

On 2013-07-11, Robert Wysocki <rmwpl...@gmail.com> wrote:
Może nie robiłeś takich cyrków z perllol? Ja mam tendencję do
przesuwania złożoności programu z instrukcji do struktur danych.
Kiedyś mnie nawet któryś z chłopaków (niestety nie pamiętam który, a nie
mogę się dokopać) po perlgolfie skomplementował, że go zmusiłem do
doczytania o strukturach.