Błąd w skrypcie - ratunku!

szy...@o2.pl

Witam

Nie znam Perla ale mam z nim do czynienia przy instalacji TAO (po budowaniu i linkowaniu przy 'make install').
Błąd jest następującej treści:

perl -i -pe's!\$[({]TAO_ROOT[})]!/c/x-unix/ace/include!g' /c/x-unix/ace/share/ta
o/rules.tao.GNU
Substitution pattern not terminated at -e line 1.
GNUmakefile.TAO:456: recipe for target 'install' failed

Linia w kodzie źródlowym:
perl -i -pe's!\$$[{(]TAO_ROOT[})]!$(INSTALL_PREFIX)/include!g' $(DESTDIR)$(INSTALL_PREFIX)/share/tao/rules.tao.GNU

Na oko nie jest rozwijana zmienna środowiskowa TAO_ROOT (która jest ustawiona). Jednak nie mam pojęcia jak to poprawić. Dlatego proszę o pomoc kogoś kto zna perla bo ja się skupiam na paru innych językach w których chcę być dobry (zamiast słaby we wszystkich).

z góry dzięki za pomoc
pozdrawia
Szyk Cech