Log::Log4perl i Test::More, użycie wspólnego pliku

Piecia aka dracorp

Witam
Może ktoś przerabiał podobny problem jak współdzielić plik do zapisu informacji pomiędzy Log::Log4perl i Test::More?
W swoim skrypcie/module używam Log::Log4perl do zapisywania informacji do pliku i wyświetlania ich na konsoli. Test::More wykorzystuję do pewnych testów/weryfikacji.
Ale niestety nie wiem jak sensownie użyć pliku do którego zapisuję za pomocą Log4perl do zapisu informacji pochodzących z Test::More.
Oczywiście zależy mi też na tym aby te informacje szły na STDOUT.

Może ktoś będzie w stanie pomóc?

--
Pozdrawiam Piotr

Piecia aka dracorp

Poniekąd to "rozwiązałem" używając tee w skrypcie:
* dla Log::Log4perl otworzyłem plik z trybem append
* dla Test::More utworzyłem uchwyt do polecenia "| tee --append $log_file", ustawiłem $OUTPUT_AUTOFLUSH = 1 ($|) i wybrałem STDOUT za pomocą select.

W praktyce działa, ale czasem informacje pojawiają się nie tam gdzie trzeba. Na szczęście jest to sporadyczne. Przy testowaniu na prostym skrypcie o dziwo wyglądało to znacznie gorzej.

--
Pozdrawiam Piotr