Problem z soketem ...

1 view

Ilona@

czesc
przejde od razu do rzeczy:
mam aplikacje klient server komunikujaca sie przez sokety. Przy tworzeniu
nowego soketu wyrzuca mi wyjatek:

java.security.AccessControlException: access denied
(java.net.SocketPermission 192.168.0.1:9200 connect,resolve)
at
java.security.AccessControlContext.checkPermission(AccessControlContext.java
:270)
at
java.security.AccessController.checkPermission(AccessController.java:401)
at
java.lang.SecurityManager.checkPermission(SecurityManager.java:542)
at
java.lang.SecurityManager.checkConnect(SecurityManager.java:1044)
at java.net.Socket.connect(Socket.java:420)

jesli aplet uruchamiam z hostem "localhost" wszystko jest ok. jesli
uruchamiam z adresem ip swoim (gdzie mam wlaczony serwer, siec lokalna) -
ok.
dla serwera uruchomionego na moim komputerze aplet uruchamiany z innego
komputera niedostepny, dla servera na innym kompie a klienta u mnie tez ten
sam wyjatek. Poczytalem troche, jestem niewiele madrzejszy niz bylem, ale
przyszlo mi do glowy, ze pewnie na liscie ktos cos bedzie wiedzial.

pzdr
Ilona

Adam Kiezun

> Poczytalem troche, jestem niewiele madrzejszy niz bylem, ale

(...)
> Ilona

hej, to jaka z Ciebie Ilona? :-)

a.

Ilona@

Witaj Adamie:)

Użytkownik "Adam Kiezun" <adam....@gmx.net.remove> napisał w wiadomości

racja ... kumpel ma chwilowo zanik sieci i zrobilam kopiuj wklej tego co mi
przeslal na lokalce ... a ze mam przy adresie podpis ilona to głupio robic
"pozdrowionka michal " tylko jakos tekstu nie przeedytowalam :)

potrzebuje szybiej odpowiedzi !!!! PROSZE LADNIE :) w imieniu swoim (bo mnie
to ciekawi)
i kolegi ... bo powinien to jutro oddac :)

Pozdrowionka ... Ilona@

gramplus

Ilona@ napisał/a:

> [...]
robic
> "pozdrowionka michal " tylko jakos tekstu nie przeedytowalam :)

oj cos mi sie wydaje ze koles chciał wykorzystać większą uprzejmość i
wyrozumiałość, jaka przejawiaja co po niektorzy w stosunku do płci pięknej
;)
nonono nieładnie

pozdr

Ilona@

Witaj

> oj cos mi sie wydaje ze koles chciał wykorzystać większą uprzejmość i
> wyrozumiałość, jaka przejawiaja co po niektorzy w stosunku do płci pięknej
> [...]

nie jest to prawda ...
biedny prosil mnie o pomoc ...
ja tego nie wiem ... moje pomysly nie daly rozwiazania ... wiec powiedzialam
ze moge mu
zucic to na liste ...
a u nas czasami (na niektorych pietrach (jest to chyba zwiazane z habami ))
pada siec i do komunikacji pozostaje "popek".......

zreszta co sie bede tlumaczyc ... i tak nie bylo zadnej uczciwej (na temat
problemu) odpowiedzi .... :( z tego powodu jest mi przekro .... Ilona@

Marcin Sciesinski

"Ilona@" <ye...@op.pl> wrote in message

Przejrzyj archiwum, bylo setki razy o niemoznosci jakiejkolwiek komunikacji
appletu z innym serwerem (adresem hosta) niz z tym, z ktorego pochodzi...

Pozdrawiam,
Marcin Sciesinski