SDAC lub TStoredProc - wyciąganie Messages

ExM

Widzę że grupa już właściwie umarła (5 wątków przez prawie pół roku ;) ) ale spróbuje.

Poszukuje metody która umożliwi mi wyciągnięcie komunikatów jakie zwraca SQL w trakcie wykonywania procedury składowanej (query z resztą też)

W MSSQL Management Studio wygląda to tak:
https://drive.google.com/file/d/1tuGHSRBBa4XQ5A9FOw1WxvJBRp4f7fHe/view?usp=sharing

Generalnie korzystam z komponentów SDAC (Devart) ale może to być też inny.

Unknown

ExM:
> Widze ze grupa juz wlasciwie umarla (5 watków przez prawie pól roku ;)
) ale spróbuje.

> Poszukuje metody która umozliwi mi wyciagniecie komunikatów jakie
zwraca SQL w trakcie wykonywania procedury skladowanej (query z reszta
tez)

> W MSSQL Management Studio wyglada to tak:

https://drive.google.com/file/d/1tuGHSRBBa4XQ5A9FOw1WxvJBRp4f7fHe/view?usp=sharing

> Generalnie korzystam z komponentów SDAC (Devart) ale moze to byc tez
inny.

Easy:
Alter procedure text_output
As
DECLARE @USERNAME VARCHAR(30)
Begin
Print ,start'
BEGIN TRAN
UPDATE TUSER SET C_NAME = C_NAME WHERE L_ID = 1
IF @@ERROR <> 0 BEGIN
ROLLBACK TRAN
GOTO EXEC_PROC
END