program statystyczny

waldek

1. Chciałbym napisać program, który będzie mierzył w tle czas pracy
każdego uruchomionego przeze mnie programu. Co miesiąc generowałby mi
procentowe statystyki.
2. Chodzi nie tylko o czas od uruchomienia do zamknięcia, ale też
rzeczywistą aktywność, tzn. focus i "klikalność".

Nie mam pojęcia, jak się do tego zabrać. W "tradycyjnych" programach
jestem w miarę biegły, ale tu chyba trzeba zajrzeć głębiej w system (W7,
W10), a tym nigdy nie miałem potrzeby poważniej się zajmować.

Proszę o wskazówki.

Waldek

zpksoft

Możesz analizować procesy. To pierwszy krok.

Paweł

Roman Tyczka

On Wed, 17 Jun 2020 23:59:30 -0700 (PDT), zpksoft wrote:

> [...]

Musisz napisać bibliotekę monitorującą i "wszczepić" ją we wszystkie
procesy.
Szukaj: windows hook, DLL injection, detours

Np. to:

https://github.com/darianmiller/dxInjectionDetours

> Możesz analizować procesy. To pierwszy krok.
>
> Paweł

Bzdury

Roman Tyczka

Marek

W dniu 18.06.2020 o 20:10, Roman Tyczka pisze:
Uzasadnij..

--
Pzdr.
Marek