Delphi 10.3 android skanowanie kodu barcode scanner zxing

Przemyslaw Rokicki

Witam, ma ktoś gotowy kod i podzieliłby się ze skanowaniem
poprzez wywołanie aplikacji barcodescanner zxing (zwykły ean oraz qr) ze zwrotem do aplikacji? Zastosowałem wbudowaną bibliotekę zxing, jednak bardzo wolno działa aparat. Nie mam doswiadczenia w programowaniu na androida i nie za bardzo wiem jak wywolywac z zastosowaniem wynikow zewnetrznych aplikacji .

Pozdrawiam
P.

Przemyslaw Rokicki

W lazarusie zastosował jIntentManager ktorego w delphi nie ma, wywolanie

jIntentManager1.SetAction('com.google.zxing.client.android.SCAN');
if jIntentManager1.IsCallable(jIntentManager1.GetIntent()) then
begin
jIntentManager1.PutExtraString('SCAN_FORMATS', ACodeType);
jIntentManager1.StartActivityForResult(0);
end else
begin
ShowMessage('Wymagana aplikacja skanera kodów kreskowych...');
jIntentManager1.SetAction(jIntentManager1.GetActionViewAsString());
jIntentManager1.SetDataUri(jIntentManager1.ParseUri('market://search?q=barcode+scanner'));
jIntentManager1.StartActivity();
gApp.Finish;
end;

i na glownej formie jest zdarzenie on ActivityResult
procedure TMainModule.MainModuleActivityResult(Sender: TObject;
requestCode: integer; resultCode: TAndroidResult; intentData: jObject);

if (requestCode = 0) then
begin
(..._)
sBarCode := jIntentManager1.GetExtraString(intentData, 'SCAN_RESULT');
i(....)

i to chce do delphi przezrzucić.

Pozdrawiam
P.