Kwalifikacje plików w open dialog

apl

Delphi, open dialog. Jak wyłączyć kwalifikacje plików wav jako plików muzycznych? Wystarczy, że w katalogu pojawi się jeden taki plik, a wszystkie są kwalifikowane jako muzyczne i zamiast dat założenia, czy rozmiaru, widzę: "NR, Tytuł, Wykonawcy uczestniczący, Album". Proszę o na podpowiedź.
Pozdrawiam, apl.

Jan Drawski

W dniu 2023-03-15 o 14:09, apl pisze:
> Delphi, open dialog. Jak wyłączyć kwalifikacje plików wav jako plików muzycznych? Wystarczy, że w katalogu pojawi się jeden taki plik, a wszystkie są kwalifikowane jako muzyczne i zamiast dat założenia, czy rozmiaru, widzę: "NR, Tytuł, Wykonawcy uczestniczący, Album". Proszę o na podpowiedź.
> [...]

Tu już chyba mało kto zagląda, dlatego polecam:
https://4programmers.net/Forum/Delphi_Pascal
lub
https://stackoverflow.com/questions/tagged/delphi?sort=newest&pageSize=50

Jan Drawski

apl

Dzięki kolego. Niestety nie znalazłem rozwiązania tego trywialnego zapewne problemu, ani pod wskazanymi linkami (gdzie zresztą wcześniej też szukałem), ani gdzie indziej. Warto jednak go wyjaśnić, gdyż takie "udogodnienia" bardzo psują komunikację.