szalone szare komórki

Przemek Biernat

Jan 4, 2024, 10:46:51 AMJan 4
Cześć grupa,

Szukam firmy na terenie prawdopodobnie województwa śląskiego,
która nazywa się szalone szare komórki. Po angielsku w wolnym tłumaczeniu to by było Mad Gray Matter. Moje szare komórki są mocno nadwątlone, z tego powodu chciałbym pracować z ludźmi, którzy mają ich trochę więcej.
Podobno firma robi innowacje, ciekawe rzeczy.
Wiem że moje referencje są poniżej krytyki za to mam dobre pomysły i jestem stosunkowo decyzyjny. Pomóżcie mi znaleźć tą firmę. Help me!!! Jeżeli nie znajdę tej firmy grozi mi przepłynięcie ujścia amazonki a tam są krokodyle!!!

Pozdrawiam
PB

Arnold Ziffel

Jan 4, 2024, 6:19:30 PMJan 4
Przemek Biernat <biernat.p...@gmail.com> wrote:

> Szukam firmy na terenie prawdopodobnie województwa śląskiego, która
> nazywa się szalone szare komórki.

Nie ma takiej firmy.

--
Wieczorem facet przychodzi do dentysty i prosi:
- Niech mnie pan wyleczy. Od jakiegoś czasu wydaje mi się, że jestem ćmą.