szukam pracy w C++

Przemek Biernat

Cześć wszystkim,

Pokoduje w C++ za pieniądze. Stosuje pyłek fabrykę i polimorfizmy plus templaty. Jak się uprę potrafię napisać wydajny kod. Złożoność od liniowej do nlogn, czasem więcej jak problem złożony i się nie da. Bardzo rzadko stosuje sortowanie, prawdę mówiąc prawie w ogóle. Ostatnio działam w grafice wektorowej. Mam na kocie maszynę wirtualną, silnik CAD, grafika wektorowa, 3d, serwer bazy danych, serwer web service, serwer http, bibliotekę kontenerów i innych przydatnych rzeczy, serializacje json xml i binary o znakowa i kilka innych algorytmów. Piszę zremby, większość z projektów nie było pisanych od A do Z. Zajmowałem się kluczowymi zagadnieniami.

Może ktoś mam jakąś ofertę dla mnie,
Dzięki

Ghost

W dniu 06.10.2022 o 18:32, Przemek Biernat pisze:
Na poczatek, zaproponuj rozwiazanie

https://leetcode.com/problems/median-of-two-sorted-arrays/

Przemek Biernat

> Na poczatek, zaproponuj rozwiazanie
>
> https://leetcode.com/problems/median-of-two-sorted-arrays/

Zaproponowałem rozwiązanie. Być może da się to napisać aby działało wydajniej.

Ghost

W dniu 14.10.2022 o 20:22, Przemek Biernat pisze:
Niby gdzie je zaproponowales?

Przemek Biernat

Przepraszam przypuszczałem że jak dam submit na portalu to zobaczysz mój kod. O to moje rozwiązanie które dostało Accepted. Złożoność to (m+n)/2. Nie udało mi się osiągnąć złożoności log(n+m):

class Solution {
public:
double findMedianSortedArrays(vector<int>& nums1, vector<int>& nums2) {

unsigned long long l = (nums1.size() + nums2.size()) / 2 + 1;
unsigned long long r = (nums1.size() + nums2.size()) % 2;

unsigned long long n1 = 0;
unsigned long long n2 = 0;

vector<int> half;

for(unsigned long long i = 0; i < l; ++i)
{
if(n1 == nums1.size())
{
half.push_back(nums2[n2]);
++n2;
}
else if(n2 == nums2.size())
{
half.push_back(nums1[n1]);
++n1;
}
else if(nums1[n1] < nums2[n2])
{
half.push_back(nums1[n1]);
++n1;
}
else
{
half.push_back(nums2[n2]);
++n2;
}
}

if(r)
{
return (double)half.back();
}
else
{
return ((double)half.back() + (double)half[l - 2]) / 2;
}

}
};

Przemek Biernat

Ghost

to Przemek Biernat
W dniu 15.10.2022 o 18:54, Przemek Biernat pisze:
I jaka uzyskales zlozonosc Twoim zdaniem?

Ghost

Przemek Biernat

Uzyskałem (m+n) / 2 czyli złożoność liniową.

Ghost

W dniu 16.10.2022 o 19:39, Przemek Biernat pisze:
A jaka byla oczekiwana?

Przemek Biernat

Oczekiwana była log(n+m) czyli logarytmiczna

AMX

On Tue, 11 Oct 2022 16:22:17 +0200, Ghost <Gh...@heaven.net> wrote:
> [...]
[..]

> Na poczatek, zaproponuj rozwiazanie
>
> https://leetcode.com/problems/median-of-two-sorted-arrays/

A jak znajdę rozwiązanie o złożoności logarytmicznej, to gdzie
jest ten prezes, który w nagrodę uściśnie mi rękę?

=:-)

--
adres w rot13
Nyrxfnaqre Znghfmnx r-...@b2.cy

Przemek Biernat

I jak tam udało się znaleźć rozwiązanie. Sam jestem ciekaw.

AMX

On Fri, 2 Jun 2023 04:52:48 -0700 (PDT),
Przemek Biernat <biernat.p...@gmail.com> wrote:

> I jak tam udało się znaleźć rozwiązanie. Sam jestem ciekaw.

Kiedy już doszedłem do tego jak mniej więcej ten algorytm
powinien być zbudowany okazało się, że jest tu dużo przypadków
szczególnych, które należałoby oprogramować. W tym momencie
spasowałem.

=:-(

Ghost

W dniu 14.06.2023 o 23:49, AMX pisze:
no to co dupe zawracasz prezesowi?

Przemek Biernat

whose the name prezes?...

Ghost

W dniu 29.09.2023 o 19:10, Przemek Biernat pisze:
angielska jezyka, trudna jezyka

Przemek Biernat

no i co z tą pracą dla wyautowanego programisty, który nie radzi sobie z narzędziami CI