skalowanie

aniakar...@gmail.com

Mam podstawowy problem w 3ds max ze skalowaniem. Chodzi o to, że przy skalowaniu nie wyskakuje mi duzy (powiniem byc chyba żółty) trójkąt dzieki któremu mogłabym skalować wzglendem osi XYZ. Pojawia sie tylko mały trójkącik przez który moge skalować obiekt w całości, a zeby skalować wzglendem osi musze to zrobic recznie zanczy wpisac o ile procent chce pomniejszyc/powiekszyc wzglendem wybranej osi. Prosze o pomoc, mam nadzieje ze ktos zrozumial o co mi chodzi:)