3smax9+vray2.00.02_problem.

h2o

Witam Grupowiczów,
proszę o podpowiedź:
3dsmax9 z service packiem 2 + vray 2.00.02 wszystko na win xp pro ze
wszystkimi aktualizacjami, P4ExtremeEdition,4GBRam
wszystko ok do momentu wyrenderowania sceny..., po wyrenderowaniu sceny nic
się nie da zrobić w kompie,
jakby się zablokował, nie można zapisać renderu, nie można zamknąć programu,
nie można zamknąć systemu... - zupełnie jakby brakowało pamięci. Jeżeli w
ogóle coś daje się zrobić to trwa to baaaaaaaardzo długo.
Proszę o podpowiedź co mogłem źle ustawić, może jakiś parametr w vray'u lub
maxie - proszę o podpowiedź.
Michał

Ajgor

Użytkownik "h2o" <USUN_T...@wp.pl> napisał w wiadomości grup

Ja bym zaczął od wywalenia wszystkich (ale to WSZYSTKICH) aktualizacji
windowsa.
Potrafia zamulic system az do zablokowania. Ja siedzialem na WinXP od samego
poczatku jego istnienia do dzis.
Pare razy go przeinstalowywalem. ZAWSZE pierwsze co robilem, to wylaczalem
aktualizacje. Nigdy nie mialem z tego powodu problemow.
Nigdy mi nie muliło, nigdy nie wieszało. Roznym ludziom naprawialem
wieszajace sie systemy.
W wiekszosci wypadkow wystarczylo wywalic aktualizacje, zeby system
przestawal mulic i sie wieszac.
System przeinstalowywalem tylko w przypadku wymiany sprzetu. Nigdy z powodu
problemow.