odwzorowanie zagłebienia powierzchni (np niecki)

butterfly

Witam szanownych kolegów
Mam podkład geodezyjny z naiesionymi punktami wysokościowymi pewnego
zagłebienia terenowego.
Czy istnieje program (najlepiej darmowy) aby odwzorował to zagłebienie w
postaci bryły 3D.
Jesli tak to co koledzy polecają?
Pozdrawiam

MaGorEc

Masz dostęp do kompa z Linuksem? Bo z windowsowych (?) to przychodzi mi
tylko na myśl Blender (trzeba kombinować ale efekt byłby niezły) i POV-
Ray (tu też trzeba kombinować) - innych zresztą za bardzo nie znam. Za to
na pingwina jest tego kilkadziesiąt sztuk.

A jak dokładne masz te dane dotyczące punktów? Niecka ma 2 km kwadratowe,
a punkty co 1 m? Czy chodzi o coś mniejszego? I jak dokładnej
wizualizacji potrzebujesz? Bo może nie ma co walić do wróbla z armaty :)

Spróbuj przez google: data visualization free 3d (to przedostatnie wedle
woli, ale to zazwyczaj nie jest tani soft i najlepiej znaleźć coś
darmowego)

Próbowałem kiedyś dla zabawy tego:
https://wci.llnl.gov/codes/visit/

Możliwości ma całkiem niezłe, ale nie miałem cierpliwości ani imperatywu
do ich poznawania.

Pozdrawiam
Maciek