Odwrócenie animacji – 3ds. max

wiesiekl

Używam 3ds max raz na rok i zapomniałem, a trochę mi się spieszy.
- Chcę odwrócić animację - czyli robię animację , odwracam, renderuję
i w takim odwrotnym stylu mam film.
Próbowałem - Time configuration - reverse. W programie owszem leci
wszystko odwrotnie ale rendering (do filmiku) robi się normalnie - po
staremu. Robiłem to kiedyś nawet bardzo dawno temu ale teraz nie mogę
sobie przypomnieć.
Z góry dziękuję .
WiesiekL

piorun

Dnia 2011-03-31 22:20:17 w wiadomości
użytkownik *wiesiekl* napisał:

W curve editor (konkretniej dope sheet) zaznaczasz wszystkie obiekty i
narzędzie scale keys jak przesuniesz pierwsze klucze to animacja zostaje
odwrócona (może wymagać lekkiego przesunięcia całości do np. pierwszej
klatki).
Ewentualnie rendering do klatek i ich odwrócenie w postprodukcji (można
nawet jakimś programem hurtowo zmienić im nazwy od ostatniej do pierwszej).
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513

wiesiekl

On 1 Kwi, 13:13, piorun <gang...@USUNTO.grafik.3d.pl> wrote:
> Dnia 2011-03-31 22:20:17 w wiadomo ci
> u ytkownik *wiesiekl* napisa :

> W curve editor (konkretniej dope sheet) zaznaczasz wszystkie obiekty i
> narz dzie scale keys jak przesuniesz pierwsze klucze to animacja zostaje
> odwr cona (mo e wymaga lekkiego przesuni cia ca o ci do np. pierwszej
> klatki).
> Ewentualnie rendering do klatek i ich odwr cenie w postprodukcji (mo na
> nawet jakim programem hurtowo zmieni im nazwy od ostatniej do pierwszej).

> --
>      Jakub 'piorun' Hamczyk
>      gg:1079513
> [...]

Dzięki pokąbinuję .