psychodelia

rs

mam takiego klienta, ktorego wiekszosc projetkow jest interesujaca,
ale od czasu do czasu wpada na pomysly, ze nie wiadomo gdzie uciekac,
ale ze jest mily gosc, to bede chcial mu i w tym pomoc. w czym rzecz.
potrzebuje takich kiczowatych, ruszajacych psychodelicznych animacji.
pulsujace i ruchome oszary jaskrawych, teczowych kolorow.
zupelnie nie jestem w temacie. moze ktos zna jakies automaty/programy
generujace takie rzeczy? moze filtry do programow do edycji czy
kompozytow wideo? jakies firmy, ktore produkuja juz gotowe sample z
takimi rzeczami do pozniejszego skladania, albo zapetlania. gosc
wspominal tez o animowanych fraktalach. kiedys nawet mialem taki
program, jeszcze pod W3.1. a! jak programy to najlepiej pod windows,
ale wersjami linuxowymi tez nie wzgardze.

mysle, ze chodzi mu o cos takiego:
https://www.youtube.com/watch?v=MpnuqJUmUN8
https://www.youtube.com/watch?v=oLma5UX7QLY
https://www.youtube.com/watch?v=qPYRe8bFTwY
https://www.youtube.com/watch?v=btVGCqpIoyk

z gory dzieki za jakies tipy. <rs>

Adam Przybyla

... pusc stare demosy na c64/amige przez blura i podloz jakas muze bedzei dobrze;-)))
Z powazaniem
Adam Przybyla