Hugi 34

Wojciech Muła

Ta grupa zdechła dawno, więc sens tworzenia nowych tematów jest
znikomy, bo kto to przeczyta?... Ale co tam -- ściągnąłem Hugiego
ostatniego i jakoś żaden tekst mnie nie zaciekawił, a kącik coder
corner to jakiś error w matrixie. Jednak dla jednej rzeczy warto
pobrać ten magazyn: dla muzyki Trymussa -- w mordeczkę, dawno tak
fajnych kawałków nie słyszałem. Rewelacja miesiąca jak dla mnie.

w.

elmer radi radisson

Wojciech Muła wrote:

Traymussa :)

Mialem sciagnac ale 34MB w pelnej wersji.. na modemie 14400.. biedny
BBS..

--

Kim jest Basinger?

Wojciech Muła

> Traymussa :)

Jedynym wytłumaczeniem jest godzina, w której popełniłem posting.

> Mialem sciagnac ale 34MB w pelnej wersji.. na modemie 14400.. biedny
> BBS..

Z czego muzyka Traymussa 12MB. :)

w.

Grzegorz Skupień

Warty polecenia jest ZINE #13 -- http://pouet.net/prod.php?which=49817
Problem w tym, ze trzeba miec troche lepszy hardware niz ten potrzebny
do hugiego. :)
Ale teksty sa naprawde bardzo dobre.

pzdr.