Ktoś jeszcze żyje?

clearm...@gmail.com

Hejka, czy ktoś jeszcze się demosceną interesuje? :)
Message has been deleted

Biter

W dniu czwartek, 30 maja 2013 23:36:23 UTC+2 użytkownik clearm...@gmail.com napisał:
> Hejka, czy ktoś jeszcze się demosceną interesuje? :)

Tak, i to całkiem sporo ludzi :)

zapraszam na poniższe adresy:
http://pouet.net
http://startup-sequence.pl
http://www.modules.pl
http://biter.bartoszrakowski.com/category/demoscena/

a w najbliższym czasie: http://www.we-can.pl

creed / (ex.) Ultimaa

W dniu piątek, 31 maja 2013 06:43:18 UTC+2 użytkownik Biter napisał:

> Tak, i to całkiem sporo ludzi :)
>
> zapraszam na poniższe adresy:

Elo Biter i reszta, kopę lat...

Jakie to przykre, że nie można podawać już adresu www.scene.pl. W związku z tym chyba już nie ma żadnego polskiego, ogólnoscenowego forum dyskusyjnego? (poza tą grupą, ale kto tu zagląda)

Ale ja tak naprawdę nie z nostalgią tu przychodzę, lecz z interesem.
Jest okazja popromować trochę demoscenę. Znajomi organizują takie geekowskie warsztaty:
http://warsztatywww.wikidot.com/
I pytali mnie czy nie znam kogoś, kto opowiedziałby jak zrobić (zakodować) swoje pierwsze demo.

Jeśli znacie kogoś zainteresowanego czymś takim, więcej informacji jest tu: http://warsztatywww.wikidot.com/dla-prowadzacych
lub na privie u mnie lub organizatorów: warszt...@gmail.com

Adam Wysocki

clearm...@gmail.com wrote:

> Hejka, czy ktoś jeszcze się demosceną interesuje? :)

Ktoś czasami...
;)

--
"zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
http://www.chmurka.net/

dee

On Thu, 30 May 2013 23:36:23 +0200, <clearm...@gmail.com> wrote:

> Hejka, czy ktoś jeszcze się demosceną interesuje? :)

yup. ale jest trudniej być na bierząco od czasu zniknięcia scene.pl.

--
dee

Biter

Scene.pl nie ma, ale też od długiego czasu było to dosyć martwe miejsce. Globalizacja robi swoje więc informacyjnie scena mocno usadowiona jest na pouet.net czy też bitfellas.org, towarzysko ludzie są od dawna rozproszeni po lokalnych serwisach (np amiscena, modules) o facebooku nie wspominając (tfu!) :)

Creed: kope lat! Na koniecznie We-Can przybywaj :)