Player do *tracker ale inaczej

Sebastian Bialy

Witam!

Nie wiem czy to bedzie w 100% własciwa grupa ale wydaje mi się że lepsza
niż inne. Poszukuje _przenośnego_ playera formatów *tracker[1].
Przenośność rozumiem w tym sensie, że jest napisany w C/C++ i niezależny
zupełnie od hardware. Chciałbym go użyć w dość nietypowej architekurze
(mikrokontroler) dlatego nie powinien mieć śladu po zależności od
sprzętu (żadnych wstawek asm). Czy znajdę coś takiego? Jak na razie
znajduje same wynalazki pisane w asm, ciężko to przerabiać na C.

[1] Dawno wypadłem z rynku i nie wiem tak naprawde jakiego, zakładam, że
da się w razie czego jakoś skonwertować - interesują mnie głównie
formaty *tracker z czasów amigi ...

Sławomir Szczyrba

Aha. Sebastian Bialy, kopsnij nam wypłosza i znikamy.

> Witam!
> Nie wiem czy to bedzie w 100% własciwa grupa ale wydaje mi się że lepsza
> niż inne. Poszukuje _przenośnego_ playera formatów *tracker[1].
[...]

Próbowałeś już przykroić do własnych potrzeb (lib)MikMod ?

Sławek
--
________
_/ __/ __/ Niech mnie ktoś przytuli... -- osioł

Sebastian Bialy

Sławomir Szczyrba wrote:
> Próbowałeś już przykroić do własnych potrzeb (lib)MikMod ?

Oglądałem ten projekt jakiś czas temu - jest mocno skomplikowany i nie
wiem czy będzie mi łatwo go użyć a w szczególności pokroić i wyjąć
niezbędną funckjonalność. W zasadzie dlatego szukam czegoś o wąskiej
specjalizacji (jeden format) i łatwych do przerobienia bebechach.