dane teryt

druidek.onet

podoczny temat ale za bardzo nie wiem gdzie wrzucić.
czy jest ogólnie dostępna baza (najlepiej xml) mapująca kody pocztowe na
powiaty, województwa, lub najlepiej na kod TERYT.

Rafal(sxat)

Użytkownik "druidek.onet" <dru...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> podoczny temat ale za bardzo nie wiem gdzie wrzucić.
> czy jest ogólnie dostępna baza (najlepiej xml) mapująca kody pocztowe na
> powiaty, województwa, lub najlepiej na kod TERYT.

gusie cos udostepnia - tylko nie pamietam czy tam czasami nie ma kodu
terytorialnego.. bo kodu pocztowego na bank nie ma...

--
http://www.sxar.pl/ usługi informatyczne

Darek Strojecki

druidek.onet pisze:

> podoczny temat ale za bardzo nie wiem gdzie wrzucić.
> czy jest ogólnie dostępna baza (najlepiej xml) mapująca kody pocztowe na
> powiaty, województwa, lub najlepiej na kod TERYT.

Witam
Kody TERTY zawarte są w rozporządzeniu rady ministrów (Dz. U. z dnia 22
grudnia 1998 r. może były późniejsze zmiany, sprawdź) ale kody pocztowe
to zupełnie inna historia nie przekładają się na siebie 1 do 1.
Np. miasto Busko-Zdrój TERYT: 260101_1 ma kilka kodów pocztowych, mała
gmina wiejska może mieć jeden kod pocztowy, ale duża może ich mieć kilka
(TERYT zawsze jeden).

Darek S.

druidek.onet

Darek Strojecki pisze:
dzięki za wskazanie rozporządzenia.
a jeśli chodzi że nie 1:1 to wiem :)
dlatego potrzebuję mapowania kod na teryt, wiem że na teryt może
wchodzić kilka kodów pocztowych.
mam klientów którzy w adresach podają miejscowości i kody pocztowe, ale
miejscowości to rzeźnia jeśli chodzi o jakość. a muszę robić raporty w
przekroju na powiaty i województwa.

Rafal(sxat)

> miejscowości to rzeźnia jeśli chodzi o jakość. a muszę robić raporty w
> przekroju na powiaty i województwa.

jesli bedziesz chcial powiazac miejscowosc z powiatem/gmina/wojewodztwem to
tu masz prawie wszystko http://www.sxar.pl/_programy_uzytkowe/ tzn gotowa
baze do sqla ....

Rf

druidek.onet

Rafal(sxat) pisze:
Dzięki za info, już pobrałem.

Basia

Cześć, potrzebuję takich danych połączenia kodu pocztowego z terytem...ale jak wchodzę na ten link, to niestety nie działa:( moglibyście pomoc?

PB

> Cześć, potrzebuję takich danych połączenia kodu pocztowego z terytem...ale
> jak wchodzę na ten link, to niestety nie działa:( moglibyście pomoc?

https://www.poczta-polska.pl/hermes/uploads/2013/11/spispna.pdf

P.B.

Basia

Dziękuję! a coś takiego w excelu, albo w czymś co można zmodyfikować...?

M.M.

Przekopiować do notatnika, kilka regexp i przekopiować do arkusza?
Pozdrawiam

Paweł Jamroz

Mam nadzieję, ze to pomoże: http://www.stat.gov.pl/broker/access/index.jspa

Bartek Guzik

Czy ma ktoś excel z kodami TERYT i przypisnymi do nich kodami pocztowymi? w jedną lub drugą? bardzo bede wdzieczny!

Piotr Łukasz Stankiewicz

Dysponuję taką bazą. Proszę o kontakt

Wojciech Niemira

Bylbym zainteresowany taka baza. Kody pocztowe z TERYTEM

Dominika Staniewska

WITAJCIE - CZY KTOŚ MOGLBY SIE ZE MNĄ SKONTAKTOWAĆ W SPRAWIE TABELI KODY POCZTOWE - KODY TERYT?