Baza na androidzie

Krotka

Potrzebna mi jest baza danych na Androidzie.
Zainstalowałam sqlite. Działa, ale to tylko silnik, ma SQL, można dodawać tabele, i dane do tabel itp.
Potrzebne mi są jeszcze do tego formularze.
Wolałabym środowisko graficzne.
Mam zainstalowany AndrOpen Office.
Jest w nim edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny , prezentacja, ..
I jest niby dostęp do bazy danych, ale jak tam wchodzę, próbuję w cokolwiek kliknąć, np. Kreator formularza, tabeli, albo w ustawieniach w opcję związane z bazami danych to się wywala, co się objawia powrotem do ekranu wyboru dokumentu do otwarcia.

W czym więc napisać formularz?

irq

wtorek, 19 grudnia 2023 o 21:17:18 UTC+1 Krotka napisał(a):
> Potrzebna mi jest baza na Androidzie.
> Zainstalowałam sqlite. Działa, ale to tylko silnik, ma SQL, można dodawać tabele, i dane do tabel itp.
no to już masz
> Potrzebne mi są jeszcze do tego formularze.
NTG

ijfp...@gmail.com

A jaka grupa?

Marcin Debowski

Podejrzewam, że problem mocno niszowy. Zacząłbym od tego:
https://alternativeto.net/software/libreoffice-base/?platform=android

--
Marcin

ijfp...@gmail.com

> Podejrzewam, że problem mocno niszowy. Zacząłbym od tego:
> https://alternativeto.net/software/libreoffice-base/?platform=android

To są gotowe protezy baz danych.
Mając już według mnie całkiem niezły silnik bazy relacyjnej sqlite na androida,
Potrzebne mi narzędzie do zrobienia formularza łączącego dane z kilku tabel.
Żadne z wymienionych narzędzi nie spełnia tego warunku.
LibreOffice nie jest na androida, a inne formularzem nazywają prezentację tabeli lub wiersza.
Mi nie o to chodzi.
Kilka ostatnich jest płatny h, komercyjnych, a ja szukam darmowego narzędzia.