BIOTON - FUNDAMENTALNY BANKRUT

Makler.VIP

Oto co znalazłem na money:

Polecam wszystkim artykuł:
"BIOTON - śmierć kóla spekulacji"

http://groups.google.pl/group/AmerBroker/web?hl=pl

Facet pisze że może kosztować 0,25 groszy. Podobno tyle wynika z
analizy fundamentalnej a z
technicznej jest tymczasowe wsparcie na 0,50 zł.

Niezłe jaja. Dobrze, że ja nie rekomendowałem klientom tego śmiecia.

skippy

Użytkownik "Makler.VIP"

Raczej 0,52
A skoro mówisz, ze 0,52 tymczasowe, to które czasowe?

0,44
0,36
0,31
0,28
0,24

Chyba nowy król sie pojawi; a jaka chwała dla Ludwisia, ma króla w
bazowym!!!
Gratulki i dwie propozycje:

1)
Split 1:56 czyli juz tylko zarabiamy.
Ew. szybki koniec:)))

2)
Skazać emeryta.
Najlepiej poprzez rozstrzelanie z laptopa Zbysia.
Albo moze z sikawki strazackiej Waldiego

:)))

Darius

Powiedz mi jak ty robisz swoja grupe.
Informacje o grupie
Członkowie: 2027
Aktywność: Mała aktywność

7 z 89 wiadomości na ponad 2000 czlonkow.
Czy oni sila zostali zapisani, przymuszeni,
nie potrafia pisac ?
Nie ma trafficu to po co komus czlonkowstwo , gdy nie ma co czytac,
ani kto pisac ?
Jeden fatso wiecej napisze w miesiac niz te 2000 lurkerow.

Mowisz ze uzywasz tej grupy do rekomendacji.
Ok.
I oni nie maja wlasnego zdania, zadnych pytan, watpliwosci ?
Skad ich wziales te 2000 lurkerow ?

Lech Dubrowski

Główny udziałowiec BIOTON PROKOM INVESTMENTS S.A. powoli sprzedaje jego
akcje a Nihonswi AG i Instytut Biotechnologii i Antybiotyków dokupują.