idzie nowe

J.F

Sep 28, 2022, 1:04:53 PMSep 28

mbank dzwoni.
a) nie ma juz "prosze podac date urodzenie w celu potwierdzenia
tozsamosci". Potwierdza sie w apce.

b) nie namawiaja na kredyt, ale na oszcedzanie na 7% ...

J.

Robert_DF

Sep 28, 2022, 3:32:34 PMSep 28
bo kredyty im się b.dobrze sprzedają, chętnych nie brakuje...

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
robertsierant.pl

Dawid Rutkowski

Sep 29, 2022, 4:05:55 AMSep 29
środa, 28 września 2022 o 21:32:34 UTC+2 Robert_DF napisał(a):

> bo kredyty im się b.dobrze sprzedają, chętnych nie brakuje...

Podobno w hipo zapaść, 1/3 tego co przed rokiem.
W sumie nic dziwnego, milek oferuje "okazję"- hipo o stałej racie na 5 lat z RRSO 10,x%...
I mimo to biorą? Pewnie tak, chałupy nie tanieją, ale to jednak w dużej mierze też wynik napływu Ukraińców, w DC wynająć mieszkanie jest bardzo trudno - a nawet jak już wynajmujesz, to wymawiają...
Konsumenckie 20,5% (citek "docenia" posiadaczy "czarnej" MX i na niej jest "tylko" 20% - rok temu miałem 2%, tzn. nie na "czarnej").

Pomysł mbąka niezły, ja zwykle spuszczam na drzewo santandera oraz francuza bnp za zbyt szczegółowe pytania z - zapewne niestety retorycznym - zaleceniem przemyślenia procedur.
Citka akceptuję, zawsze pytają o to samo ;> choć dzwonią z najróżniejszych numerów niczym to towarzystwo od magicznych garnków (tu pomaga pójście - przestali dzwonić ;) ale łobuzy tam są niezłe, razem ze mną byli tacy państwo, co byli kilka tygodni wcześniej - widać raz zadzwonili do niej, a raz do niego - i poznał ich ten łobuz, razem ze mną zakwalifikowani do "pan wychodzi")

Milek nie dzwoni, ale przesyła smsy, np. z oprocentowaniem KO z czerwca, albo po raz kolejny "masz apkę?", "przelewaj pensję" itp. Czas na reklamację.
Ale co do telefonów to wymyślili podobno odwrotnie - że jak nie jesteś pewien, czy dzwoni prawdziwy pracownik banku, to może wysłać powiadomienie push w apce.
Oj, jak piszą, że to będzie push, a nie SMS, i że to ważne - akurat babcia rozróżni push od smsa, o ile w ogóle ma apkę.

Alf/red/

Sep 29, 2022, 8:26:51 AMSep 29
W dniu 28.09.2022 o 19:04, J.F pisze:
> mbank dzwoni.
> Potwierdza sie w apce.

Eee, już ponad rok tak mają.
Przy okazji: "pusha dla konsultanta" mają też PKO BP (od pół roku?),
Millek (od kilku dni) i część spółdzielczych. Z pamięci piszę..

--
Alf/red/

J.F

Sep 30, 2022, 4:31:27 AMSep 30
On Thu, 29 Sep 2022 01:05:54 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

> Podobno w hipo zapaść, 1/3 tego co przed rokiem.

Jak nie hipo, to moze sa inne kredyty.
Lepsze, wyzszy procent :-)

> [...]
> Konsumenckie 20,5% (citek "docenia" posiadaczy "czarnej" MX i na niej jest "tylko" 20% - rok temu miałem 2%, tzn. nie na "czarnej").

IMO - kiedys bylo wiecej, a ludzie brali.
Inflacja 15% - taki kredyt to czysty zysk :-) Tylko jak dlugo :-(

Mieszkania akurat strasznie drogie, to moze nie ma co liczyc na dalszy
wzrost.

> [...]
>
> Milek nie dzwoni, ale przesyła smsy, np. z oprocentowaniem KO z
> czerwca, albo po raz kolejny "masz apkę?", "przelewaj pensję" itp.

No ale skoro sie nie boi przeslac sms, to czemu w rozmowie wymagana
"autoryzacja" ?

Ale nadal musisz sie autoryzowac?