Chyba 8,6% na oszczędnościowym Citi

Eneuel

Link zapewne ulegnie niepsychicznemu załamaniu:

https://www.money.pl/gospodarka/8-6-proc-na-koncie-oszczednosciowy
m-w-citi-handlowy-6854090471737920a.html

-&-

Media Expert niezwłocznie zwraca pieniądze...

--
Eneuel

----Android NewsGroup Reader----

Dawid Rutkowski

czwartek, 12 stycznia 2023 o 14:13:48 UTC+1 Eneuel napisał(a):
> Link zapewne ulegnie niepsychicznemu załamaniu:
>
> https://www.money.pl/gospodarka/8-6-proc-na-koncie-oszczednosciowy
> m-w-citi-handlowy-6854090471737920a.html

Na co komu taki link? To potrafi też google news.
Przeczytaj i skomentuj, wtedy ma sens pisać.

> Media Expert niezwłocznie zwraca pieniądze...

Czyli wciąż zwraca?
Przeczytaj sobie w necie, co to znaczy "niezwłocznie", możesz się zdziwić,
bo widać nie wiesz, że to oznacza "nie więcej niż 2 tygodnie" ;P

Waldek

> Na co komu taki link? To potrafi też google news.
> Przeczytaj i skomentuj, wtedy ma sens pisać.

A co tu komentować ;)
konto na 4 mc - max 100kzł
- 8% dają już prawie wszędzie
wiec 0,6% różnicy to siakieś +160 zeta netto
za te 4 miesiące przy pełnej kwocie 100k
Na dodatek przelew 2kzł /mc nie może być z własnego konta

Wniosek - za tyle /IMO/ nie warto nowego konta otwierać ;P
- są tańsze i smaczniejsze wiśnie na rynku

Pozdro

Eneuel Leszek Ciszewski

W dniu 12 sty 2023 o 15:34, Dawid Rutkowski pisze:

> Na co komu taki link?

Potwierdza, iż sam tego nie wymyśliłem?
Na małym ekranie (telefonu) niezbyt łatwo goooglać,
choć łatwo wysłać link wprost na grupę.

> To potrafi też google news.
> Przeczytaj i skomentuj, wtedy ma sens pisać.

Co mam komentować?

> Czyli wciąż zwraca?

Owszem.

> Przeczytaj sobie w necie, co to znaczy "niezwłocznie", możesz się zdziwić,
> bo widać nie wiesz, że to oznacza "nie więcej niż 2 tygodnie" ;P

Przeczytam w SJP:

niezwłocznie bez zwłoki, bez zwlekania; od razu, natychmiast,
bezzwłocznie
Niezwłocznie pokryć żądaną należność.
Przystąpić niezwłocznie do działania.

Dasz jakiś link do swej tezy? ;)

-=-

Widocznie Media Expert żyje z takiej niezwłoczności -- trzeba o tym
informować, by ludzie nieświadomie nie pakowali się w kłopoty.

--
`_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...

Eneuel Leszek Ciszewski

W dniu 12 sty 2023 o 22:35, Waldek pisze:

> A co tu komentować ;)

Chyba tylko cenę takiego konta -- a nuż jest jakoś płatne?
Ponadto są aż dwa konta oszczędnościowe -- Oszczędnościowe
i SuperOszczędnościowe... Różnią się czymś?

> [...]

> Wniosek - za tyle /IMO/ nie warto nowego konta otwierać ;P
> - są tańsze i smaczniejsze wiśnie na rynku

Gdzie?

-=-

Tracę pieniądze, zyskałem niechciane słuchawki, nadwyrężyłem kolana,
straciłem czas, pogłębiłem ;) swą wiedzę o Media Expert... Za mało
mi było wrażeń -- z Monsterem, który rozwalił mi ucho i z laptopem,
którego przewód był maltretowany...

Pralko-suszarka dotarła z Białegostoku chyba do centrum Polski
~w jedną dobę, ale pieniądze nie potrafią przewędrować bankowym
przelewem w kilka dni...

Może niczego bym nie wskórał, gdyby nie interwencja Alior Banku
i chargebacku... Media Expert woziłby mnie w tę i we w tę swymi:
szanowny Pani, Panie Leszku, pragniemy przypomnieć itp. w tak
zwaną nieskończoność?...

Jeśli płacić -- tylko kartą!!!

Chyba w żadnym sklepie (zakładam tożsamość pomiędzy Media Expert
i Electro.pl) tak źle mnie nie potraktowano jak w Media Expert!

Przy okazji -- ciekawe, dlaczego serwis Candy nie chciał zająć
się tą pralko-suszarką? Może umowa Media Expert lub Candy
z serwisem jest tylko fikcyjna?

Kiedyś sprzedałem białostockim fizykom jakoś uszkodzony komputer
Optimusa. Zanim dowiedziałem się (wówczas nie było komórkowych
telefonów) o problemie -- ten był już rozwiązany, bo serwis
Optimusa przywędrował naprawdę niezwłocznie; chyba w niespełna
jedną godzinę po zgłoszeniu... Nawet nie wiem, w jakim pudełku
(białym, szarym, dużym, małym itd...) przybył ten komputer
z Nowego Sącza...

Podobnie było z DHI -- białostocki serwis w razie czego był
szybko na miejscu.

Eneuel Leszek Ciszewski

W dniu 12 sty 2023 o 15:34, Dawid Rutkowski pisze:

> Przeczytaj i skomentuj, wtedy ma sens pisać.

https://www.citibank.pl/konta-osobiste/citikonto-lp/

Oto mój komentarz -- rok temu USD były o 8.6% tańsze? ;)
https://www.bankier.pl/waluty/kursy-walut/nbp/USD

1 USD - średni kurs dolar
Średni kurs: 4,3556 zł
Data początkowa: 2022-01-12
Data końcowa: 2023-01-12
Zmiana: 8,60%
Zmiana: 0,34 zł
Minimum: 3,92 zł (22-02-10)
Maksimum: 5,04 zł (22-09-28)
Średni w okresie: 4,47 zł
Kupno: 4,3016 zł (obow. od 2023-01-12)
Sprzedaż: 4,3886 zł (obow. od 2023-01-12)

Moskale wciry dostają? Już jedenasty miesiąc wojny?...
Chińczycy mrą na potęgę, Moskale walczą jak przed stu
laty, Polacy rozwijają swe siły zbrojne...

Eneuel Leszek Ciszewski

W dniu 12 sty 2023 o 22:35, Waldek pisze:

> konto na 4 mc - max 100kzł

Tylko dla nowicjuszy.

> - 8% dają już prawie wszędzie
> wiec 0,6% różnicy to siakieś +160 zeta netto

6*.82/3 czyli 164 od setki.

> za te 4 miesiące przy pełnej kwocie 100k
> Na dodatek przelew 2kzł /mc nie może być z własnego konta

> Wniosek - za tyle /IMO/ nie warto nowego konta otwierać ;P

Nowe warto -- ale trzeba nie mieć, by móc.

Eneuel Leszek Ciszewski

W dniu 13 sty 2023 o 00:20, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> Moskale wciry dostają? Już jedenasty miesiąc wojny?...
> Chińczycy mrą na potęgę, Moskale walczą jak przed stu
> laty, Polacy rozwijają swe siły zbrojne...

Chyba odwrotnie -- Sołedar padł...
(co upamiętniłem w jednej z mych chmurek nad
karabinem... może jutro raz jeszcze uaktualnię?...)

Waldek

> Gdzie?

A choćby ostatnio w przydupasie (BNP)
przelew 1kzl z wlasnego konta, 5 pyk kartą razem 300 zeta/mc
200+200+100 w trzecim miesiącu
Dodatkowo odpalili promke na kody do aledrogo lub biedry
3x50 zeta za 4 pyk kartą i log do apki w miesiacu

Pozdro

Eneuel Leszek Ciszewski

W dniu 14 sty 2023 o 20:21, Waldek pisze:

> [...]
> 200+200+100 w trzecim miesiącu
> Dodatkowo odpalili promke na kody do aledrogo lub biedry
> 3x50 zeta za 4 pyk kartą i log do apki w miesiacu
Więc chyba tam zastu_kam.

--