Citi - zwrot na kartę widoczny tylko na wyciągu

Mirek Ptak

Hello!

Chciałem Was zapytać czy macie podobne "problemy" - w cudzysłowie, bo
niby wszystko OK, zwrot dotarł i jest zaksięgowany, ale nie widać go w
historii transakcji karty (ten wyjątkowy inny wcześniej jest widoczny).
Bank nie widzi problemu - nie ma bo nie :(

Korespondencja w trybie korporacyjnym, czyli odpowiedzi na górze jak od
ąckiego ;)
========================cyt=============================

Odpowiedz:
Szanowny Panie,

Dziękuję za kontakt z Bankiem.

Przykro nam, że bieżąca funkcjonalność serwisu nie spełnia Pana oczekiwań.

Potwierdzam, że zwrot transakcji PLAYSTATIONNETWORK na kwotę 339.00 PLN
został zaksięgowany na rachunku Pana Karty Kredytowej o numerze
4402************ w dniu 26 października 2021 r. (z datą transakcji 28
sierpnia 2021 r.)
Zwrot jest widoczny jako pierwszy na wyciągu który wystawił się w dniu
16 listopada 2021 r.

Dziękuję za skorzystanie z Serwisu Bankowości Internetowej Citibank Online.

Z poważaniem,
Ewa ******
Starszy Specjalista ds. Usług Transakcyjnych
Biuro Obsługi Wyspecjalizowanych Produktów Detalicznych
Wpisz wiadomosc:
Reference 181120212037192914
Reference 181120212037192914
Dziękuję za odpowiedź.
Jednak nie do końca mnie ona satysfakcjonuje, bo nadal w zestawieniu
transakcji nie widzę tego wpływu a wydaje mi się (niebezpodstawnie), że
powinien być tu też a nie tylko na wyciągu.
Dla przykładu, że można, proszę się cofnąć do 9/06/2021 a zobaczy Pani
zwrot na kartę na kwotę 82,79 zł widniejący na zestawieniu transakcji.

Pozdrawiam i miłego dnia życzę - Mirek Ptak

Od: Citibank
Do: MIROSŁAW PTAK
Data: 2021/11/19
Nr referencyjny: 181120212037192914
Reklamacja dotyczy:
Transakcje karta / Bezpieczeństwo
Szczegóły:
Zwrot transakcji (chargeback)
Response Method:
E-mail/Citibank Online
Odpowiedz:
Szanowny Panie,

Dziękuję za kontakt z Bankiem.

Uprzejmie informuję, że zwrot transakcji PLAYSTATIONNETWORK na kwotę
339.00 PLN został zaksięgowany 26 października 2021 r. Pragę wyjaśnić,
że operacja została zwrócona z datą jej realizacji, czyli z dniem 28
sierpnia 2021 r. Zwrot widoczny jest na wyciągu który wystawił się w
dniu 16 listopada 2021 r.

Z uwagi na powyższe zwracam się z uprzejmą prośbą o sprawdzenie wyciągu
elektronicznego, który jest dostępny do pobrania w menu Usługi i profil
-> Wyciągi. W kolejnym kroku, należy wskazać rachunek, rok oraz okres
rozliczeniowy, z którego ma zostać pobrany dokument w formacie PDF.

Dziękuję za skorzystanie z Serwisu Bankowości Internetowej Citibank Online.
=========================/cyt================================

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

m4rkiz

W dniu 30.11.2021 o 11:23, Mirek Ptak pisze:
> [...]
> historii transakcji karty (ten wyjątkowy inny wcześniej jest widoczny).
> Bank nie widzi problemu - nie ma bo nie :(

w neście tak miałem, kilka transakcji było niewidocznych nigdzie poza wyciągiem, ale to
tak ze trzy lata temu było

Dawid Rutkowski

Pomijając citkowość citka (np. to, że w historii, jak patrzysz danego dnia, to masz operacje posortowane wg kolejności i podawane salda rachunku się zgadzają - ale już następnego dnia operacje są posortowane inaczej, najpierw - czyli na dole tabelki - wpływy, od największych do najmniejszych, a potem obciążenia, też od największych do najmniejszych - i salda są ZMIENIONE, tak, że odpowiadają tej nowej kolejności operacji!) to ogólnie jedyne, co bank musi udostępnić klientowi, to wyciągi z trzech ostatnich miesięcy i kropka.
Historię i tak dają z łaski, więc nie marudź, że źle działa - nie ma nakazu, żeby działała dobrze.

Inna sprawa, że na citkowym wyciągu też jest zmyślona kolejność operacji i zmyślone salda.
Ale ponieważ to nie może zrobić klientowi żadnej krzywdy to trudno ich za to pogromić.

Tak Nie

Tak Nie