Nowa KK w żubrze - "z żubrem".

Dawid Rutkowski

Czyli jak zawartość cukru w cukrze ;>
Warto wspomnieć, bo w "wariancie standard" jest to druga 100% darmowa KK na rynku, bez tych dziwactw z poprzednią tzw. "elastyczną".
Do tego ubezpieczenie zakupów do 1k.

Można też na okresy liczone w miesiącach zmieniać "warianty" - "złoty" darmowy przy 2k obrotu/mc, "platynowy" 3k/mc.
Dają dodatkowe ubezpieczenia.

Tylko się nie nabierzcie na "saloniki" - to jest jedynie "flight delay pass", które ma choćby darmowa debetówka IKA.

Dawid Rutkowski

Aha, zapisałem się na stronie, bo chciałem zrobić testa, ale nie-obecny klient może tylko w oddziale, z zaświadczeniem o zarobkach (podobno ma styknąć wyciąg z konta).
Nawet chcieli mnie umawiać, ale poprzednim razem umówiona pani siedziała w kasie.
Bałem się ją stamtąd wyciągąć, bo klienci (do kasy) o 9:01 walili już piąchami we wrota marmura...

_Master_

W dniu poniedziałek-25-kwietnia-2022 o 19:46, Dawid Rutkowski pisze:
> jest to druga 100% darmowa KK na rynku

Mam nadzieję że nie wierzysz w to co napisałeś ;-)

Dawid Rutkowski

Taka jest właśnie między nami różnica.
Ty płacisz bankom za ich usługi - jesteś nędznikiem.
Mi banki płacą za korzystanie z ich usług - jestem bogiem.
Ale i tak nie jesteś tego w stanie zrozumieć, więc nawet nie załączam aluzji kulturowych, żeby tekst nie był za długi (a i tak TL;DR na 105% jest).