Szyfrowane e-maile od PKO BP

trybun

Ma ktoś pojecie co zrobić aby otworzyć szyfrowana wiadomość od
tytułowego banku? Niby proste - klucz to rzekomo 6 ostatnich cyfr nr
PESEL plus nazwisko panieńskie matki. Gdzie jest tu jakiś kruczek
którego nie znam/nie widzę bo wiadomości się nie otwierają?

Kamil Jońca

Co to znaczy "szyfrowana wiadomość"?
Jeśli (tak strzelam) zaszyfrowany załącznik to:
1. sprawdziłbym wielkość liter w owym nazwisku panieńskim (Kowalska vs
KOWALSKA vs kowalska), jeśli zawiera pl znaczki to sprawdziłbym
"polskawą" pisownię.

2. w przypadku pdf dochodzi jescze to, że tam mogą być 2 hasła (owner
password, i user pasword) ale nie wiem jak to wprowadzić w Twoim
czytniku pdf.

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

trybun

W dniu 23.09.2022 o 15:07, Kamil Jońca pisze:
Sprawa już rozwiązana. Hasło odblokowujące znajduje się również w
serwisie iKO. Jak się okazało był błąd w nazwisku panieńskim matki.
Mógłbym i rok sie nad tym głowić..😅

Dzięki za odzew.

Animka

W dniu 2022-09-23 o 16:03, trybun pisze:
Ratę kredytu Ci chyba podwyższyli w PKO?

Też się głowiłam, bo podali głupi przykład z czyimś nazwiskiem na 10
liter, a moje ma 8 liter.
Dopiero potem przeczytałam inną instrukcję, że ma być całe nazwisko
panieńskie matki.

--
animka

Animka

W dniu 2022-09-23 o 15:02, trybun pisze:
Musisz mieć zainstalowanego PDF-a i w nim otworzyć wiadomość.
Pokae Ci się okienko do wpisania tego hasła.

--
animka

trybun

W dniu 02.10.2022 o 00:11, Animka pisze:
Nigdy w życiu nie brałem żadnych kredytów.

Nie, nie musi być pełne, wystarczy część,  do 10liter.

trybun

W dniu 02.10.2022 o 00:34, Animka pisze:
Tak, wiem, problemem było to że wszystko co wpisywałem było odrzucane. I
jak już pisałem przyczyną były błędne dane banku odnośnie nazwiska
panieńskiego matki.

Animka

W dniu 2022-10-03 o 11:34, trybun pisze:
Musiałeś z metryką matki jecha do tego banku? :-)

--
animka

trybun

W dniu 03.10.2022 o 23:50, Animka pisze:
Nie, to konto zakładałem jakieś 20lat temu. Wtedy jeszcze nikt nie
słyszał o internetowej obsłudze. I pewnie na odczepnego podałem jakiś
nazwisko które akurat przyszło mi na myśl a nie prawdziwe.

A swoja droga PKO BP to jest trochę wkurwiając z tymi swoimi pytaniami,
zdaje się że wobec RODO maja prawo pytać o takie szczegóły z życiorysu
jak chocby wykształcenie czy stan cywilny.. a wszyscy klienci to słyszą.