Alior kantor - strona z kursami 100% CPU

M M

Sep 26, 2022, 8:05:43 AMSep 26
Sprawdzane w różnych przeglądarkach (Firefox, Chrome, MSIE), na 2 różnych komputerach (oba Win7 64-bit).
Z logowaniem do kantoru lub bez - https://kantor.aliorbank.pl/forex
dopóki strona z wykresami kursów jest otwarta (nawet w aktualnie nieaktywnej zakładce), obciąża prawie 100% CPU. Widać na wykresie menedżera zadań, w laptopie też od razu słychać wiatraczek.
Wiem że trzeba odświeżać kursy walut, ale nie zmieniają się co sekundę.
Kopią sobie jakieś krypto zużywając mój prąd, czy coś?

PiteR

Sep 26, 2022, 7:13:51 PMSep 26
in <news:33bcbbc3-aa9b-4365...@googlegroups.com>
user M M pisze tak:
Webmasterzy to najwięksi debile w IT.

https://ibb.co/480CzGS

--
Piotrek

Grosz do grosza i bedzie kokosza

J.F

Sep 27, 2022, 10:20:04 AMSep 27
On Mon, 26 Sep 2022 05:05:41 -0700 (PDT), M M wrote:
> [...]
> dopóki strona z wykresami kursów jest otwarta (nawet w aktualnie nieaktywnej zakładce), obciąża prawie 100% CPU. Widać na wykresie menedżera zadań, w laptopie też od razu słychać wiatraczek.

U mnie tylko ~60%. Na 8 rdzeniach :-)

Zreszta zalezy gdzie patrzec, bo Monitor pokazuje
22% dla firefoxa, a bez tej strony FF wyrabia 9%.

> Wiem że trzeba odświeżać kursy walut, ale nie zmieniają się co sekundę.

Na Forexie ?