Coraz lepsi są

Michał Jankowski

Dostałem z citka sms z ofertą zmiany konta na jakieś tam premium.

Ważność oferty - do 31.03.2021

MJ

Dawid Rutkowski

piątek, 19 listopada 2021 o 17:18:33 UTC+1 Michał Jankowski napisał(a):
> Dostałem z citka sms z ofertą zmiany konta na jakieś tam premium.
>
> Ważność oferty - do 31.03.2021

Oj tam, czysty "checkuary" ;> Chyba że tyle ten SMS szedł...

Imka

Dnia Fri, 19 Nov 2021 17:18:33 +0100, Michał Jankowski napisał(a):

> Dostałem z citka sms z ofertą zmiany konta na jakieś tam premium.
>
> Ważność oferty - do 31.03.2021

Robią wszystko żeby stać się kompletnie niewiarygodnym bankiem.

Ja dostałam maila, że dziękują za podczepienie KK do ApplePay.
Miałam do wyboru - albo założenie że mają niezły b...ałagan, albo że
faktycznie ktoś się posłużył numerem mojej karty.
Jako paranoiczka wybrałam bramkę numer dwa i zastrzegłam kartę.

A w kolejnym mailu:

"10 listopada 2021 r. otrzymali Państwo od nas wiadomość e-mail
dotyczącą dodania karty Citi Handlowy do usługi Apple Pay.
Wiadomość ta nie powinna zostać do Państwa wysłana. Prosimy o jej
zignorowanie.
Przepraszamy za niedogodności."

--
Imka

WAM

On Sat, 20 Nov 2021 14:54:30 +0100, Imka <spamtr...@gazeta.pl>
wrote:

> [...]
>faktycznie ktoś się posłużył numerem mojej karty.
>Jako paranoiczka wybrałam bramkę numer dwa i zastrzegłam kartę.
Też byłem blisko drugiej opcji :) Ale stwierdziłem że poczekam na
drugiego maila ;)

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Dawid Rutkowski

sobota, 20 listopada 2021 o 18:15:32 UTC+1 WAM napisał(a):
> Też byłem blisko drugiej opcji :) Ale stwierdziłem że poczekam na
> drugiego maila ;)

O, a ja nie dostałem.
Hmm, visa czy MC (u mnie MC platinum)?
Apki macie? Ja mam, androidową, i KK w google pay jest (choć to niezależne od apki).

WAM

On Sat, 20 Nov 2021 10:27:01 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
<drut...@wp.pl> wrote:

>O, a ja nie dostałem.
Dużo osób dostało :) Niebezpiecznik też informował:
https://www.facebook.com/niebezpiecznik/photos/a.389100481820/10158225874891821

Imka

Dnia Sat, 20 Nov 2021 20:46:52 +0100, WAM napisał(a):

> Dużo osób dostało :) Niebezpiecznik też informował:
> https://www.facebook.com/niebezpiecznik/photos/a.389100481820/10158225874891821

No masakra normalnie.
Niebezpiecznika czytam rano do kawy, ale nie wpadłam na to żeby czytać
fejsbuka :( Stanie się to obowiązkowe, czy im*) przejdzie?**)

A z wymiany karty w sumie jestem zadowolona. Nowy numer, tamten latał po
internetach od jedenastu lat, więc potraktowałam to przy okazji jako
anihilację w ramach higieny ;)

*) nie Niebezpiecznikowi tylko WSZYSTKIM.
**) retorycznie!!!
--
Imka

WAM

On Sat, 20 Nov 2021 21:32:41 +0100, Imka <spamtr...@gazeta.pl>
wrote:

>Niebezpiecznika czytam rano do kawy, ale nie wpadłam na to żeby czytać
>fejsbuka :(
Teraz gdy szukałem tego linka dla Ciebie, przejrzałem stronę
niebezpiecznika i nie znalazłem. Zastanawiałem się czy usunęli ale
poszedłem na fejsa i się okazało właśnie że to był taki wpis bez
artykułu.

>A z wymiany karty w sumie jestem zadowolona. Nowy numer, tamten latał po
>internetach od jedenastu lat, więc potraktowałam to przy okazji jako
>anihilację w ramach higieny ;)
Czyli ciepły prysznic ;)

Dawid Rutkowski

sobota, 20 listopada 2021 o 21:32:45 UTC+1 Imka napisał(a):

> No masakra normalnie.
> Niebezpiecznika czytam rano do kawy, ale nie wpadłam na to żeby czytać
> fejsbuka :( Stanie się to obowiązkowe, czy im*) przejdzie?**)

Hmm, ciekawy dodatek, no chociaż humorystyczny i bywają anegdoty - ale to prosta droga do wrzodów.
Gorzej miał chyba tylko Obama - czytał do kawy raporty wywiadu...

Tak mnie ten wpis i komentarze zainspirowały do sprawdzenia, czy apka działa - i nawet działa.
Ale tak patrzę, że coś okrągła sumka na koncie a karta spłacona na zero zadłużenia - hmm, no automatyczną spłatę włączyłem ze 2 cykle temu i testuję - no i widać, że nie bez proroczego przeczucia.
Bo akurat na koncie była okrągła sumka + całe zadłużenie na KK, żeby był jasny obraz - ale na ostatnim wyciągu było 3,84zł do spłaty - i były transakcje po wyciągu - a tu mi automat wyzerował.
Ciekawe co by było, gdyby na koncie było tylko 3,84zł?
I co na reklamację odpowiedzą ;>

Więc nie dość, że środki na automatyczną spłatę muszą być najpóźniej poprzedniego dnia, to jeszcze spłaca całe zadłużenie, a nie jedynie całość z ostatniego wyciągu (i jeszcze podpisują to "polecenie zapłaty" - z citka do citka;).
Hmm, jeszcze trzeba sprawdzić, jak ta opcja się dokładnie nazywa w ST, bo może właśnie tak - a tylko ja chciałem ją inaczej zrozumieć...
Trzeba sprawdzić jak to działa w santander - ake w sumie do tej pory, a ustawione mam już dawno, nigdy mi zadłużenia nie wyzerowało w dzień spłaty.

> A z wymiany karty w sumie jestem zadowolona. Nowy numer, tamten latał po
> internetach od jedenastu lat, więc potraktowałam to przy okazji jako
> anihilację w ramach higieny ;)

Miałem napisać, że nic z tego, bo efekt spirali powoduje, że teraz jedna zapłata to wiecej potencjalnej szkody niż poprzednie 11 lat - ale sobie przypomniałem, że citkiem nie płaciszw necie w ramach strajku - więc w sumie wyszło na dobre :)