Zgubienie karty.

Dawid Rutkowski

Dziś mi się pierwszy raz przytrafiło - choć to rzeczywiście była kwestia "kiedy", a nie "czy" - bo jednak mała kieszonka w dżinsach się do noszenia karty średnio nadaje (lepsza jest do prezerwatyw - była taka fajna reklama dżinsów ;)
Zauważyłem dość szybko, bo wypadła chyba przy wchodzeniu do autobusu - ale społeczeństwo było szybsze i jak wróciłem te 2 przystanki na piechotę, to już bank dzwonił, że ktoś moją kartę znalazł i nawet już do banku zadzwonił - "patrzaj panie, jaki uczciwy" (nie taki, jak w "Misiu", co miał ładniejszą okładkę na paszport).
Ciekawe, jak szybko przyślą nową - pewnie na jutro kurierem nie zdążą, ale na poniedziałek może tak.
Echhh, ale niestety dostanę już tą paskudną czarną płaskatą.
Dobrze, że 1-2-3, którą też noszę, jest jeszcze czerwona.

A na narzekanie na czarne płaskie santander w końcu odpowiedział, że jest im przykro, że mi się nie podoba, ale innej nie dadzą.
A w ogóle to te nowe to są fajne, w 85% z recyklingu (jak woda w stacji kosmicznej, fuj) i jeszcze mają "laserowy nadruk" (a poprzednie miały "nadruk wytłoczony" ;)

PiteR

in <news:9ae8b914-23d6-4348...@googlegroups.com>
user Dawid Rutkowski pisze tak:

> A na narzekanie na czarne płaskie santander w końcu odpowiedział,
> że jest im przykro, że mi się nie podoba, ale innej nie dadzą.

:)

--
Piotrek

Grosz do grosza i bedzie kokosza

Dawid Rutkowski

piątek, 19 listopada 2021 o 20:43:10 UTC+1 PiteR napisał(a):
> in <news:9ae8b914-23d6-4348...@googlegroups.com>
> :)

Tacy są, na współczucie chcą łapać, że "im przykro".
A o oddaniu 15zł nie pomyśleli, żeby mi było przykro przynajmniej za darmo ;>

Pete

Hello, Dawid Rutkowski.
On 20.11.2021 10:41 you wrote:

> pi=C4=85tek, 19 listopada 2021 o=C2=A020:43:10 UTC+1 PiteR
> napisa=C5=82(a):
> ia=C5=82,=20
> dadz=C4=85.
> Tacy s=C4=85, na wsp=C3=B3=C5=82czucie chc=C4=85 =C5=82apa=C4=87,
> =C5=BCe "= im przykro". A o oddaniu 15z=C5=82 nie pomy=C5=9Bleli,
> =C5=BCeby mi by=C5=82o przykro pr= zynajmniej za darmo ;>

Masz 14 dni na odstąpienie od umowy :-)

--
Pete

Dawid Rutkowski

Jeśli nawet (kartę niby zalatwiałem przez telefon, ale umowa w oddziale - takie to w BZWBK załatwianie KK przez telefon, dobrze ze choć w necie można wyklikać), to minęło 4 lata temu ;>
To odnowienie karty (ważnej 4 lata), a nie nowa.

Ciekawe, czy oddadzą te 15zł po powtórnej reklamacji.
Będzie na piwo na pocieszenie - może im też jedno wyślę, żeby nie było im tak przykro ;P

Dawid Rutkowski

Mam już nową kartę, santander o "platynowców" jednak dba - nawet mają specjalną kartkę, na której jest naklejona karta, z napisem "przesyłamy nową kartę, bo starą zastrzegliśmy"...
Kurierem, dobrze, że w kopercie bąbelkowej i mieści się do skrzynki.

I rzeczywiście się sprawdziło - platyny przesyłają z zablokowanym NFC, więc jednak potrafią.
Ciekawe tylko, dlaczego dla kuriera blokują, a dla poczty puszczają na żywioł?
Do tego ciekawa reakcja terminala "karta nieobsługiwana" - nawet pani z piekarni popatrzyła na mnie nieufnie - ale z chipa poszło. Przy innych z zablokowanym NFC było zwykle "spróbuj inną kartę", a nie takie jakie dziwne i z grubej rury. Ale może to wina terminala.

I wyjaśniła się też sprawa z "laserowym nadrukiem" - w tamtej odpowiedzi pomerdały im się karty, mc world ma zwykły nadruk białym boldem - ale visa platinum, równie czarna, płaska i w romby na awersie, ma naprawdę extra "nadruk" laserkiem, i to na tyle głęboko, że czuć pod palcem. Do tego hologram visy nie w prostokącie zaokrąglonym, tylko w kształcie gołębia - i jeszcze jakoś wklejony we wgłębienie albo wprasowany w kartę - bo jego pod palcem nie czuć.

Dawid Rutkowski

A i 15zł oddali - więc w sumie wyszło na dobre.
Nawet zdążyli przed terminem płatności wyciągu - więc w nagrodę piwa nie dostaną ;P
Kolejne 4 lata spokoju za całkowite darmo - i nie chodzi tu o 15zł tylko o zasady.