Portfel Google

Robert Tomasik

Na nowym telefonie z ANDROID-em nie można włączyć "portfela Google"
Wyświetla się komunikat, że program jest niedostępny z powodu
aktualizacji. Na starym telefonie działał. Działa na takim samym
telefonie, ale z moim kontem Google ne chce. Ma ktoś pomysł, o co
chodzi? Albo jakiś inny program do przechowywania karty płatniczej w
telefonie?
--
Robert Tomasik

Dawid Rutkowski

Ciekawy komunikat.
A na tym telefonie, co nie działa z Twoim kontem google, działa z kontem google kogoś innego?
Ew. załóż inne konto google.

Inny program - to tylko "własne" HCE banków.
Póki co twardo obstaje przy tym milek, debetówki i kredytówki.
Skarbonka się chyba łamie - już w GP są karty korpo, ale fizolskie chyba wciąż na "własnym".
Żubr już chyba padł i skończył z własnym HCE, tak jak np. santander.

Robert Tomasik

> Ciekawy komunikat.
> A na tym telefonie, co nie działa z Twoim kontem google, działa z kontem google kogoś innego?
> Ew. załóż inne konto google.

Jak założę inne konto, to nie przeniosą się dane i nie chce mi się
kombinować. Tak wygląda, jakby nie chciało właśnie tych danych
przenieść. Szukałem jakiś opcji na koncie Google, ale nie ma.

> Inny program - to tylko "własne" HCE banków.

Nie chcę, bo w razie wpadki będzie miał dostęp do danych bankowych i
przelewów.

> [...]
> Żubr już chyba padł i skończył z własnym HCE, tak jak np. santander.

rad...@konto.pl

Wed, 7 Sep 2022 16:37:39 +0200, w <6318acb4$0$6197$6578...@news.neostrada.pl>,
Robert Tomasik <robert....@gazeta.pl> napisał(-a):
Może pomoże:
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/aplikacje/google-pay-aktualizacja-wallet-portfel

Robert Tomasik

W dniu 07.09.2022 o 18:50, rad...@konto.pl pisze:
Dzięki, ale zanim zapytałem tu to widziałem to i próbowałem. niestety nie.

--
Robert Tomasik

Robert Tomasik

> Dzięki, ale zanim zapytałem tu to widziałem to i próbowałem. niestety nie.

Z kronikarskiego obowiązku informuję, że po kilku godzinach sytuacja się
sama naprawiła.

--
Robert Tomasik

Krzysztof kw1618

Na Androidzie 11 Portfel Google działa dobrze.

Robert Tomasik

W dniu 05.10.2022 o 15:18, Krzysztof kw1618 pisze:
U nie też. To były jakieś problemy spowodowane zmianą telefonu.

--
Robert Tomasik