Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła

xbartx

Mar 15, 2010, 7:59:03 AM3/15/10

To już zaczyna coraz bardziej dawać do myślenia. Niby gwarancji nie ma,
ale raczej w każdym banku jest tak, że po zleceniu przelewu idzie on
najbliższą sesją. Eurobankowi ja bym po prostu przestał wierzyć,
szczególnie jeżeli mamy jakieś terminowe spłaty :/

--
xbartx

Bungiel

Mar 15, 2010, 8:13:43 AM3/15/10

No, porażka. Niby gwarancji nie ma, ale tak to działało od kiedy
założyłem tam konto - czyli ponad rok.
Wysłałem im reklamację - zobaczymy co tym razem wymyślą.

krzysztofsf

Mar 15, 2010, 8:34:01 AM3/15/10

Wedlug regulaminow chyba wszystkie banki daja sobie 2 dni.

fajna ciekawostke zobaczylem w BGZ, chyba niedawnio dolozyli

BGŻ dyspozycja do 12:00,
przelew tego samego dnia bez opłat dyspozycja 12:00-15:30,
przelew tego samego dnia 5 zł

Bungiel

Mar 15, 2010, 9:25:29 AM3/15/10
On Mar 15, 1:34 pm, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:

> Wedlug regulaminow chyba wszystkie banki daja sobie 2 dni.

Domyślam się. Zadałem w zasadzie pytanie czy znana jest przyczyna tych
opóźnień, bo skoro przez rok ich nie było (tzn. nie zauważyłem), to
zakładam, że albo to nowy ficzer albo jakiś błąd.

witek

Mar 15, 2010, 9:49:16 AM3/15/10
xbartx wrote:
> To już zaczyna coraz bardziej dawać do myślenia. Niby gwarancji nie ma,

no to jak nie ma, to o czym mowa.

to tak jakby miec pretensje do listonosza, ze listy zawszye były rano, a
dzisiaj juz południe i jeszcze go nie ma.

Paweł

Mar 15, 2010, 10:30:06 AM3/15/10
xbartx wrote:

w weekend zlecilem przelew 200pln z eb do aliora i wlasnie dostalem
powiadomienie, ze alior zaksiegowal, a wiec patrzac na rozpiske sesji
wyglada, ze wyszlo pierwsza z eb i zaksiegowalo sie w drugiej w aliorze.
wszystko gra.

xbartx

Mar 15, 2010, 11:08:06 AM3/15/10
Dnia Mon, 15 Mar 2010 15:30:06 +0100, Paweł napisał(a):

> [...]
> powiadomienie, ze alior zaksiegowal, a wiec patrzac na rozpiske sesji
> wyglada, ze wyszlo pierwsza z eb i zaksiegowalo sie w drugiej w aliorze.

Jak to według Ciebie gra, skoro do tej pory, wychodziło I i przychodziło
I sesją czyli w Aliorze pieniądze były jakoś chwilę po 11.00. Teraz są po
15.20 i na III sesję już się nie załapią.

--
xbartx

Robert Kois

Mar 15, 2010, 11:32:59 AM3/15/10
Dnia Mon, 15 Mar 2010 15:08:06 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

> Jak to według Ciebie gra, skoro do tej pory, wychodziło I i przychodziło
> I sesją czyli w Aliorze pieniądze były jakoś chwilę po 11.00. Teraz są po
> 15.20 i na III sesję już się nie załapią.

Tak z czystej ciekawości. Po co przepychasz kasę przez aliora i robisz
sztuczny obrót na koncie?

--
Kojer

JanKo

Mar 15, 2010, 11:52:11 AM3/15/10
Agent Bungiel nadaje:

> Zadałem w zasadzie pytanie czy znana jest przyczyna tych
> opóźnień

Przyczyna jest w zasadzie jedna. W poniedziałek rano idą przelewy z
piątku, soboty i niedzieli. W zwykły dzien powszedni.tylko z połowy dnia
poprzedniego.

spammtrapp

Mar 15, 2010, 12:20:29 PM3/15/10
W dniu 2010-03-15 16:32, Robert Kois pisze:

> Tak z czystej ciekawości. Po co przepychasz kasę przez aliora i robisz
> sztuczny obrót na koncie?

Pewnie kombinuje zeby miec te 800zl wplywu.

MK

Mar 15, 2010, 12:50:35 PM3/15/10
Użytkownik "Paweł" <ro...@127.0.0.1> napisał w wiadomości

> [...]
> powiadomienie, ze alior zaksiegowal, a wiec patrzac na rozpiske sesji
> wyglada, ze wyszlo pierwsza z eb i zaksiegowalo sie w drugiej w aliorze.

Ze jak? Przeciez sesja jest rozliczana zaraz po zakonczeniu przyjmowania
zlecen. Jak cos przychodzi I sesja to jest rozliczane po jej zakonczeniu.
Bank nie moze wybrac, ze nie 'odbierze' sobie jakiegos uznania.

MK

MK

Mar 15, 2010, 12:52:45 PM3/15/10
Użytkownik "xbartx" <ba...@hashzero.net> napisał w wiadomości

Hehe... kiedys na dzien przed mergem Citi i Handlowego zamknalem konto i
uniknalem klopotow z jego uzywaniem... A na poczatku ub. m-ca zlikwidowalem
konto w Eurobanku, moze znow mialem szczescie ;).

MK

Bungiel

Mar 15, 2010, 12:53:12 PM3/15/10
On Mar 15, 4:52 pm, "JanKo" <b...@maila.tu> wrote:
> Agent Bungiel nadaje:

> Przyczyna jest w zasadzie jedna. W poniedzia ek rano id przelewy z
> pi tku, soboty i niedzieli. W zwyk y dzien powszedni.tylko z po owy dnia
> poprzedniego.

Bylo juz walkowane, ze problemem nie jest tylko poniedzialek.

Paweł

Mar 15, 2010, 1:13:16 PM3/15/10
xbartx wrote:

napisalem "wszystko gra" w sensie przyblizonym :) bo jak dotad przelewy
wysylane z eb do innych bankow szly mi minimum jeden dzien, a teraz dotarl
w ciagu dwoch sesji.

xbartx

Mar 15, 2010, 1:23:00 PM3/15/10
Dnia Mon, 15 Mar 2010 16:32:59 +0100, Robert Kois napisał(a):

> Tak z czystej ciekawości. Po co przepychasz kasę przez aliora i robisz
> sztuczny obrót na koncie?

Nie mam tokena żadnego w eurobanku i jak chcę puścić jakiś przelew
niezdefiniowany, tudzież jednorazowy, to muszę przerzucić kasę na konto z
którego mogę to zrobić.

Xenocide

Robert Kois

Mar 15, 2010, 1:32:27 PM3/15/10
Dnia Mon, 15 Mar 2010 17:23:00 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

> Nie mam tokena żadnego w eurobanku i jak chcę puścić jakiś przelew
> niezdefiniowany, tudzież jednorazowy, to muszę przerzucić kasę na konto z
> którego mogę to zrobić.

Cóż, optymistyczne podejście, że za każdym razem się uda. Token byłby mniej
kłopotliwy.

--
Kojer

MarekZ

Mar 15, 2010, 1:49:28 PM3/15/10
Użytkownik "MK" <ma...@interia.pl> napisał w wiadomości grup

> Hehe... kiedys na dzien przed mergem Citi i Handlowego zamknalem konto i
> uniknalem klopotow z jego uzywaniem... A na poczatku ub. m-ca
> zlikwidowalem konto w Eurobanku, moze znow mialem szczescie ;).

Eh, Handlowy, to były wspaniałe czasy! :)

xbartx

Mar 15, 2010, 2:02:25 PM3/15/10
Dnia Mon, 15 Mar 2010 18:32:27 +0100, Robert Kois napisał(a):

> Cóż, optymistyczne podejście, że za każdym razem się uda. Token byłby
> mniej kłopotliwy.

No nie bardzo, bo do tej pory konto służyło jako skarbonka. Komórki na
tokena gsm nie mam odpowiedniej, nokia 1200 mnie zadowala, a poza tym nie
chce mi się klepać hasła przy logowaniu. Do tej pory a to już będzie
jakoś z rok czasu chyba, zawsze działało bez zarzutu dopiero od ostatniej
awarii albo tego zjechania procentów są takie numery. Sprawdzę jak jutro
pójdzie.

Robert Kois

Mar 15, 2010, 2:09:46 PM3/15/10
Dnia Mon, 15 Mar 2010 18:02:25 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

> No nie bardzo, bo do tej pory konto służyło jako skarbonka. Komórki na
> tokena gsm nie mam odpowiedniej

To akurat chyba da się ominąć ściągając i uruchamiając token na komputerze.
Ktoś tu kiedyś robił eksperymenty.

--
Kojer

xbartx

Mar 15, 2010, 4:27:17 PM3/15/10
Dnia Mon, 15 Mar 2010 19:09:46 +0100, Robert Kois napisał(a):

> To akurat chyba da się ominąć ściągając i uruchamiając token na
> komputerze. Ktoś tu kiedyś robił eksperymenty.

Tu jest kolejny problem, bo używam tylko linuksa, chociaż znając życie
pewnie się da tylko po co? Do tej pory konto spisywało się świetnie.
Szybko się loguję, bo hasło nie musi być skomplikowane, bo i tak nic
zrobić się nie da po uzyskaniu dostępu prócz tych kilku definiowanych
przelewów. Poobserwuję jak nie naprawią to się wyniosę i tyle, nie
pierwszy i nie ostatni raz ;)

Bungiel

Mar 15, 2010, 4:38:39 PM3/15/10
On Mar 15, 9:27 pm, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

> Tu jest kolejny problem, bo używam tylko linuksa, chociaż znając życie
> pewnie się da tylko po co?

No raczej da - w końcu to Java. Aczkolwiek też nie widzę sensu takiej
zabawy.
Token generalnie ujdzie - ale to logowanie to jakaś pomyłka. Jakiś
paranoik to wymyślił a drugi przyklasnął..

Robert Kois

Mar 15, 2010, 4:41:34 PM3/15/10
Dnia Mon, 15 Mar 2010 20:27:17 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

> Tu jest kolejny problem, bo używam tylko linuksa, chociaż znając życie
> pewnie się da tylko po co?

Na pewno się da, przecież to aplikacja javowa.

> Do tej pory konto spisywało się świetnie.
> Szybko się loguję, bo hasło nie musi być skomplikowane, bo i tak nic
> zrobić się nie da po uzyskaniu dostępu prócz tych kilku definiowanych
> przelewów.

Jak dla mnie to hasło jest najbardziej denerwującą rzeczą bo z mojego
punktu widzenia jest całkowicie zbędne.

>Poobserwuję jak nie naprawią to się wyniosę i tyle, nie
> pierwszy i nie ostatni raz ;)

No niestety, na skarbonkę to oprocentowanie trochę za bardzo spadło.
Dla mnie funkcjonalność jest ok. I tak 90% przelewów zlecam mięczy 8 a 10
:). To, że przelew dochodzi tego samego dnia jest dla mnie wystarczające.

--
Kojer

Robert Kois

Mar 15, 2010, 4:43:45 PM3/15/10
Dnia Mon, 15 Mar 2010 13:38:39 -0700 (PDT), Bungiel napisał(a):

> Token generalnie ujdzie - ale to logowanie to jakaś pomyłka. Jakiś
> paranoik to wymyślił a drugi przyklasnął..

E tam. Użycie tokena przy logowaniu pozwala się logować w całkowicie
dowolnym miejscu i można nie przejmować się bezpieczeństwem komputera i
sieci. A hasło pozostało z dawnych czasów gdy tokena nie było.

--
Kojer

xbartx

Mar 15, 2010, 4:55:51 PM3/15/10
Dnia Mon, 15 Mar 2010 21:41:34 +0100, Robert Kois napisał(a):

> Na pewno się da, przecież to aplikacja javowa.

No niestety, nie zawsze tak kolorowo to wygląda. Niby ta sama wersja javy
a pod W działa a pod L nie.

> Jak dla mnie to hasło jest najbardziej denerwującą rzeczą bo z mojego
> punktu widzenia jest całkowicie zbędne.

No wiadomo co kto lubi. Ja jednak wolę kilka zdefiniowanych przelewów i
krótkie hasło. Włączanie telefonu i aplikacji na nim, albo emulatora na
komputerze, to dla mnie zbyt dużo. Jakby to było moje główne konto ...

> [...]
> mnie funkcjonalność jest ok. I tak 90% przelewów zlecam mięczy 8 a 10
> :). To, że przelew dochodzi tego samego dnia jest dla mnie

... Jakby to było moje główne konto ... ale tak. W nocy system się po
prostu robi off. Możesz coś zrobić, ale nie widzisz zmian. Takie
średniowiecze mam w Polbanku, ale tam mnie leczą z tego bardzo skutecznie
pełną darmowością i kursami walut w EB niestety nie. Przelewy z datą
przyszłą też są wkurzające, bo kasa musi dzień prędzej wisieć na ROR.
Teraz dochodzi ten problem z sesjami. Teraz jest tak, że nie idzie I
sesją tylko II, ale zaraz się może okazać, że nie poszło dzisiaj tylko
jutro albo po jutrze i co wtedy?

Robert Kois

Mar 15, 2010, 5:40:50 PM3/15/10
Dnia Mon, 15 Mar 2010 20:55:51 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

> ... Jakby to było moje główne konto ... ale tak.

Moje jest, do niedawna miałem tylko je (reszte pozamykałem) + nieużywane w
mbanku. Jak rozumiem twoim głównym jest Alior?

> W nocy system się po
> prostu robi off. Możesz coś zrobić, ale nie widzisz zmian.

Nie robię przelewów w nocy, a jak już robię to akurat nie muszę widzieć
zmian, wązne by rano było ok.

> Takie
> średniowiecze mam w Polbanku, ale tam mnie leczą z tego bardzo skutecznie
> pełną darmowością i kursami walut w EB niestety nie.

Też od niedawna mam, używam KK, mocnooszczędzających i automatycznej spłaty
KK z nich. Na razie się sprawdza ale nie wymagam zbyt wiele. No i w
porównaniu do tego co było półtora roku temu to zdecydowanie się poprawiło,
w EB w zasadzie stagnacja od wprowadzenia rachunków oszczędnościowych.

> Przelewy z datą
> przyszłą też są wkurzające, bo kasa musi dzień prędzej wisieć na ROR.

Całkiem niedawno było, że podobno nie musi aczkolwiek moje testy dowodziły
czego innego.

> Teraz dochodzi ten problem z sesjami. Teraz jest tak, że nie idzie I
> sesją tylko II, ale zaraz się może okazać, że nie poszło dzisiaj tylko
> jutro albo po jutrze i co wtedy?

Nie demonizowłabym. Tak btw to podają gdzieś oficjalnie godziny wysyłania i
księgowania eliksirów?

--
Kojer

krzysztofsf

Mar 15, 2010, 10:41:42 PM3/15/10
MK pisze:

mBank kiedys opoznial ksiegowania, a przynajmniej wykazanie wplywow na
koncie odbiorcow. Standarodowo pokazywaly sie po 15-ej, byl duzy szum na
forum w zwiazku z tym.
Dzisiaj (tj. w poniedzialek) placilem komus w multibanku i powiadomil
mnie, ze pieniadze otrzymal o 15;20 w zwiazku z czym zaplacone
zamowienie wysyla we wtorek. Liczylem na to, ze otrzyma wplate sesja o
12-ej i zdazy wyslac przed 14-a (priorytet).

Poprzedno sadzilbym, ze Bree opoznia pokazanie wplat, ale w zwiazku z
dyskusja sadze, ze faktycznie Eurobank cos kuleje. Przewaznie wystarcza
mi, ze w ten sam dzien sie banki dogadaja, ale jak widac na zalaczonym
obrazku, czasem to przeszkadza.

xbartx

Mar 16, 2010, 5:51:08 AM3/16/10
Dnia Mon, 15 Mar 2010 22:40:50 +0100, Robert Kois napisał(a):

> Moje jest, do niedawna miałem tylko je (reszte pozamykałem) + nieużywane
> w mbanku. Jak rozumiem twoim głównym jest Alior?

Tak Alior. Ma lepiej dopracowane przelewy z datą przyszłą, lepiej to
widać, lepiej się tym zarządza.

> Nie robię przelewów w nocy, a jak już robię to akurat nie muszę widzieć
> zmian, wązne by rano było ok.

No właśnie a ja często jak robię opłaty etc to właśnie wieczorem ale
częściej w okolicach północy.

> [...]
> w porównaniu do tego co było półtora roku temu to zdecydowanie się
> poprawiło, w EB w zasadzie stagnacja od wprowadzenia rachunków

No ja się chyba też delikatnie teraz na Polbank przestawię a EB jak tak
dalej pójdzie to skasuje i tyle.

> Całkiem niedawno było, że podobno nie musi aczkolwiek moje testy
> dowodziły czego innego.

No wiem, coś tam czytałem. Ja jednak z kilku moich prób zawsze miałem ten
same efekt czyli przelew nie poszedł, bo najpierw chciał puścić
zewnętrzne a później wewnętrzne, co jest już totalny kuriozum!

> Nie demonizowłabym. Tak btw to podają gdzieś oficjalnie godziny
> wysyłania i księgowania eliksirów?

Ja nie demonizuje, to tylko prosta kalkulacja - skoro klika razy nie
wyszła sesją na którą się zdążyło zlecić, to i może nie wyjść tego dnia
na który się zdążyło zlecić. IMO nie można tego teraz całkowicie
wykluczyć.

--
xbartx

Robert Kois

Mar 16, 2010, 6:10:18 AM3/16/10
Dnia Tue, 16 Mar 2010 09:51:08 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

> Tak Alior. Ma lepiej dopracowane przelewy z datą przyszłą, lepiej to
> widać, lepiej się tym zarządza.

Alior niestety cierpi na choroby wieku dziecięcego i za często coś im się
sypie.

> No ja się chyba też delikatnie teraz na Polbank przestawię a EB jak tak
> dalej pójdzie to skasuje i tyle.

No ja jednak większe zaufanie mam nadal do EB, aczkolwiek większość środków
przeniosłem do Polbanku.

> No wiem, coś tam czytałem. Ja jednak z kilku moich prób zawsze miałem ten
> same efekt czyli przelew nie poszedł, bo najpierw chciał puścić
> zewnętrzne a później wewnętrzne, co jest już totalny kuriozum!

Cóż, podejrzewam, że przelewy zewnętrzne i wewnętrzne w przetwarzaniu idą
równolegle i co się załapie to się załapie (i dlatego różne wyniki testów).
Musieliby start generowania przelewów zewnętrznych uzależnić od zakończenia
wewnętrznych. Czemu tego nie robią nie wiem, może się czasowo nie
wyrabiają.

> [...]
> wyszła sesją na którą się zdążyło zlecić, to i może nie wyjść tego dnia
> na który się zdążyło zlecić. IMO nie można tego teraz całkowicie

No niestety nie znam banku który by to gwarantował (i miał wpisane w
regulaminie), więc wpadka może się przydarzyć w każdym :(.

--
Kojer

xbartx

Mar 16, 2010, 6:22:01 AM3/16/10
Dnia Tue, 16 Mar 2010 11:10:18 +0100, Robert Kois napisał(a):

> Alior niestety cierpi na choroby wieku dziecięcego i za często coś im
> się sypie.

Ja wiem, niewiele to gorzej wygląda niż w EB, ale jak działa to działa
non stop bez żadnych ustawowych off.

> [...]
> testów). Musieliby start generowania przelewów zewnętrznych uzależnić od
> zakończenia wewnętrznych. Czemu tego nie robią nie wiem, może się

No to jest jakaś wtopa na etapie projektowania i tyle. Pierwszą sesję
mają według rozpiski na money.pl o 8:00 czyli 8h czyli po 4h na
wewnętrzne i zewnętrzne IMO czasu aż nadto.

> No niestety nie znam banku który by to gwarantował (i miał wpisane w
> regulaminie), więc wpadka może się przydarzyć w każdym :(.

No wiadomo, tylko że im się te wpadki zaczęły przydarzać już prawie
notorycznie od jakiegoś czasu stąd moje obawy, że może być gorzej a nie
lepiej z racji obniżenia oprocentowania.

--
xbartx

Robert Kois

Mar 16, 2010, 6:42:47 AM3/16/10
Dnia Tue, 16 Mar 2010 10:22:01 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

> No to jest jakaś wtopa na etapie projektowania i tyle. Pierwszą sesję
> mają według rozpiski na money.pl o 8:00 czyli 8h czyli po 4h na
> wewnętrzne i zewnętrzne IMO czasu aż nadto.

Wiesz, tam się dzieje znacznie większa ilość rzeczy zanim zaczną "robić"
przelewy, naliczanie odsetek, prowizji, generowanie wyciągów,
sprawozdawczość obowiązkowa itp. itd. Być może skalowano system na mniejszą
ilość rachunków a kolejność przelewów nie jest priorytetem. Nie znam
systemu EB więc tak tylko sobie gdybam. EB wyraźnie się zabezpiecza i
_każe_ zapewnić środki na koncie na dzień przed.

Tak btw to zdarzają się nadal dni, że przelewy wychodzą pierwszą sesją? Bo
jak nie, to może wogóle z niej zrezygnowali, obowiązku brania udziału we
wszystkich nie mają :(.

--
Kojer

Erazmus

Mar 16, 2010, 10:23:14 AM3/16/10
On 16 Mar, 03:41, krzysztofsf <krzyszto...@op.pl> wrote:
> [...]

W piątek wysłane o 16 z EB do Millennium dotarło o 15 więc przestaje
to być zabawne :(

--
pozdrawiam,
Erazmus

wiatrak

Mar 16, 2010, 10:30:41 AM3/16/10

> Użytkownik "Erazmus" <jacek....@gmail.com> napisał w wiadomości

> W piątek wysłane o 16 z EB do Millennium dotarło o 15 więc przestaje
> to być zabawne :(

W poniedziałek dotarło? Bo piszesz o tym we wtorek.

wiatrak

Erazmus

Mar 16, 2010, 10:56:42 AM3/16/10
On 16 Mar, 15:30, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:

> W poniedzia ek dotar o? Bo piszesz o tym we wtorek.

Miałem oczywiście na myśli poniedziałek :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

xbartx

Mar 16, 2010, 2:22:44 PM3/16/10
Dnia Tue, 16 Mar 2010 07:56:42 -0700, Erazmus napisał(a):

> Miałem oczywiście na myśli poniedziałek :)

No to dobrze dotarł. III wychodzi z EB do 15.30 czyli załapałeś się na I
w poniedziałek a tej nie było raczej, więc poszło II w poniedziałek.

Erazmus

Mar 16, 2010, 2:29:01 PM3/16/10
On 16 Mar, 19:22, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

> No to dobrze dotarł. III wychodzi z EB do 15.30 czyli załapałeś się na I
> w poniedziałek a tej nie było raczej, więc poszło II w poniedziałek.

Zawsze kasa dochodziła przed 12 tego samego dnia więc dla mnie to nie
jest dobrze i dlatego pisze do nich reklamacje .

--
pozdrawiam,
Erazmus

Robert Kois

Mar 16, 2010, 2:29:41 PM3/16/10
Dnia Tue, 16 Mar 2010 18:22:44 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

> No to dobrze dotarł. III wychodzi z EB do 15.30

14:30

--
Kojer

wiatrak

Mar 16, 2010, 2:34:50 PM3/16/10

> Użytkownik "Erazmus" <jacek....@gmail.com> napisał w wiadomości

> Zawsze kasa dochodziła przed 12 tego samego dnia więc dla mnie to nie
> jest dobrze i dlatego pisze do nich reklamacje .

Jaką reklamację? Przecież żaden bank NIE GWARANTUJE dotarcia przelewu w tym
samym dniu. Poczytaj regulaminy.

wiatrak

Erazmus

Mar 16, 2010, 2:47:56 PM3/16/10
On 16 Mar, 19:34, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:

> Jaką reklamację? Przecież żaden bank NIE GWARANTUJE dotarcia przelewu w tym
> samym dniu.  Poczytaj regulaminy.

Według FAQ na stronie Eurobanku http://www.eurobank.pl/faq,konto,6,24.html
pkt 3 kasa miała wyjść o 8 i nie rozumiem co ma do tego regulamin .

--
pozdrawiam,
Erazmus

Robert Kois

Mar 16, 2010, 2:52:32 PM3/16/10
Dnia Tue, 16 Mar 2010 11:47:56 -0700 (PDT), Erazmus napisał(a):

> Według FAQ na stronie Eurobanku http://www.eurobank.pl/faq,konto,6,24.html
> pkt 3 kasa miała wyjść o 8 i nie rozumiem co ma do tego regulamin .

Regulamin jest integralną częścią umowy między tobą a bankiem. FAQ nie
bardzo.

--
Kojer

witek

Mar 16, 2010, 2:55:44 PM3/16/10
Bo zgodnie z podpisaną umową to regulamin jest obowiązujący dla obu
stron, a FAQ jest informacją i niekoniecznie musi być prawdziwa, a
przynajmniej do niczego żadną ze stron nie zobowiązuje.

Erazmus

Mar 16, 2010, 3:03:54 PM3/16/10
On 16 Mar, 19:55, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:

> Bo zgodnie z podpisan umow to regulamin jest obowi zuj cy dla obu
> stron, a FAQ jest informacj i niekoniecznie musi by prawdziwa, a
> przynajmniej do niczego adn ze stron nie zobowi zuje.

Zgadzam się z wami niemniej oczekuje od banku że nie będzie zmieniał
warunków na gorsze. Jeśli ta sytuacja się nie zmieni konto pójdzie do
kasacji.

--
pozdrawiam,
Erazmus

witek

Mar 16, 2010, 3:08:45 PM3/16/10
Warunki sie nie zmieniły. To twoje oczekiwania sie zmieniły.

xbartx

Mar 16, 2010, 5:10:46 PM3/16/10

Ano fakt, czeski błąd.

witrak()

Mar 16, 2010, 7:27:01 PM3/16/10

Kiedy on przynajmniej czegoś chce ! To już samo w sobie jest lepsze
niż tępe akceptowanie pogarszania warunków :-|

Popieram Erazmusa,

witrak()

Erazmus

Mar 17, 2010, 4:03:33 AM3/17/10
On 16 Mar, 20:08, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:

> Warunki sie nie zmieniły. To twoje oczekiwania sie zmieniły.-

Dla mnie się zmieniły bo muszę wysyłać pieniądze z EB 2 dni wcześniej
a nie jak do tej pory przed 8 rano tego samego dnia.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Robert Kois

Mar 17, 2010, 4:25:40 AM3/17/10
Dnia Wed, 17 Mar 2010 01:03:33 -0700 (PDT), Erazmus napisaďż˝(a):

> Dla mnie si� zmieni�y bo musz� wysy�a� pieni�dze z EB 2 dni wcze�niej

> a nie jak do tej pory przed 8 rano tego samego dnia.

Nie 2 dni tylko 1,5h wcze�niej. Sam pisa�e�, �e wys�a�e� w pi�tek o 16, co
jest swojďż˝ drogďż˝, kompletnie bez sensu.

--
Kojer

Erazmus

Mar 17, 2010, 5:19:40 AM3/17/10
On 17 Mar, 09:25, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:
> Dnia Wed, 17 Mar 2010 01:03:33 -0700 (PDT), Erazmus napisa (a):

> Nie 2 dni tylko 1,5h wcze niej. Sam pisa e , e wys a e w pi tek o 16, co
> jest swoj drog , kompletnie bez sensu.

No fakt :)Pomyliłem godziny sesji wychodzących z DB gdzie ostatnia
wychodząca jest o 18:30 a nie o 14:30.

--
pozdrawiam,
Erazmus

xbartx

Mar 17, 2010, 5:38:59 AM3/17/10
Dnia Wed, 17 Mar 2010 02:19:40 -0700, Erazmus napisał(a):

> No fakt :)Pomyliłem godziny sesji wychodzących z DB gdzie ostatnia
> wychodząca jest o 18:30 a nie o 14:30.

Hmmm chyba dalej nie wiesz za bardzo o czym piszesz.

--
xbartx

Erazmus

Mar 17, 2010, 1:20:53 PM3/17/10

Mam odpowiedź na reklamacje :
Szanowny Panie,

Uprzejmie informujemy, że przelewy międzybankowe realizowane są
zwykle w ciągu 2 dni roboczych. W przypadku wspomnianej operacji
przelewu do innego banku na kwotę 600 PLN z konat online, realizacja
nastąpiła w pierwszej sesji wychodzącej dn. 15.03.2010.

Jednocześnie pragniemy poinformować, iż dzięki nowej usłudze
wprowadzonej przez Euro Bank Klienci posiadający konto w Pakiecie
Online mają możliwość dokonywania operacji również telefonicznie w
serwisie Bankowości Telefonicznej tj. wykonywanie przelewów zarówno
wewnętrznych, jak i do innych banków oraz dodanie/zmiana/usunięcie
odbiorcy. Dodatkowo Klient ma możliwość sprawdzenia wysokości salda
konta, dostępnych środków, blokad oraz transakcji na koncie. Doradca
Telefoniczny może również sprawdzić godzinę realizacji zleconej przez
Klienta operacji.

Aktywowanie i korzystanie z serwisu Bankowości Telefonicznej jest
usługą bezpłatną.

Aby aktywować usługę Bankowości Telefonicznej wystarczy skontaktować
się telefonicznie pod numerem 0801-703-603 dla telefonów stacjonarnych
oraz 071/79-55-497 dla telefonów komórkowych. Po połączeniu prosimy
wpisać swój identyfikator służący do logowania w serwisie eurobank
online. Serwis Bankowości Telefonicznej jest do Państwa dyspozycji 7
dni w tygodniu przez całą dobę.

Z poważaniem,

Centrum Obsługi Klienta
Euro Banku

--
pozdrawiam,
Erazmus

xbartx

Mar 17, 2010, 2:10:54 PM3/17/10
Dnia Wed, 17 Mar 2010 10:20:53 -0700, Erazmus napisał(a):

> [...]
> przelewu do innego banku na kwotę 600 PLN z konat online, realizacja
> nastąpiła w pierwszej sesji wychodzącej dn. 15.03.2010.

No raczej nic innego się nie można było spodziewać. Tak zwana odpowiedź
standard ;)

Erazmus

Mar 17, 2010, 2:31:04 PM3/17/10
On 17 Mar, 19:10, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

> No raczej nic innego się nie można było spodziewać. Tak zwana odpowiedź
> standard ;)

Jedyny plus że odpowiedź dostałem szybciej niż doszedł przelew z EB do
Millennium :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

wiatrak

Mar 22, 2010, 6:34:22 AM3/22/10

> [...]
> najbliższą sesją. Eurobankowi ja bym po prostu przestał wierzyć,
> szczególnie jeżeli mamy jakieś terminowe spłaty :/

W dzisiejszy poniedziałek duży przelew zlecony z Eurobanku o godz.7:40,
pieniądze zaksięgowane w moim banku o godz.11:07. Czyli nie ma przestojów,
kto miał zabrać pieniadze, to juz zabrał. Ja ostatni spóźnialski :)

wiatrak