jak się dodzwonić do citibanku?

Michał Jankowski

Jak się nie ma "16-cyfrowego numeru karty"?

MJ

Dawid Rutkowski

czwartek, 15 września 2022 o 13:19:03 UTC+2 Michał Jankowski napisał(a):
> Jak się nie ma "16-cyfrowego numeru karty"?

Ale w ogóle nie masz karty czy tylko nie masz do niej dostępu, żeby odczytać numer?
Ja zawsze dzwonię z zarejestrowanego telefonu i nie trzeba podawać numeru.

A co się dzieje, jak nie podasz tego numeru? Rozłącza się bez możliwości "weryfikacji przez doradcę"?

Michał Jankowski

Nie mam karty. Znaczy, osoba, której to dotyczy, nie ma. Przyszedł
kurier z papierami i po jego wyjściu się okazało, że jest literówka w
adresie. (Co prawda kurier trafił.)

Poza tym w ogóle można przecież nie mieć żadnej karty a mieć konto.

Można nie podać nic, wtedy po pewnym czasie mówi, że przełączy do
doradcy, gra melodyjka, potem "nie mogliśmy zweryfikować klienta i
przydzielić odpowiedniego doradcy, podaj 16-cyfrowy numer karty...".

MJ

Dawid Rutkowski

No to trzeba poczekać aż przyjdzie karta.
Można mieć nadzieję, że jak kurier trafił, to i listonosz też.
A ja nie, to pewnie niestety oddział tylko, mało ich.
Ew. maila napisać, może zadziała.

Kolega z forum ćwiczył temat konta w citku bez karty - oni tam są "kartocentryczni"
i zamiast różnych tam CIFów (dobrze, że nie domestosów ;) używają właśnie numeru karty.
Pomijając kłopoty przy zastrzeganiu, w przypadku bardzo wielkiego niechcenia karty
(kolega ćwiczył "stare" citikonto właśnie bez karty) dawali taką pseudo-kartę
z 16-cyfrowym numerem - do niczego więcej nie służyła tylko do identyfikacji
(w santanderze swego czasu, stosunkowo niedawno, mieli karty działające tylko w ich bankomatach).

Dawid Rutkowski

czwartek, 15 września 2022 o 14:45:52 UTC+2 Michał Jankowski napisał(a):

> Można nie podać nic, wtedy po pewnym czasie mówi, że przełączy do
> doradcy, gra melodyjka, potem "nie mogliśmy zweryfikować klienta i
> przydzielić odpowiedniego doradcy, podaj 16-cyfrowy numer karty...".

Albo trzeba słuchać, co w słuchawce mówione - po "podaj 16-cyfrowy numer karty"
jest jeszcze "zastrzeżenie karty - wybierz 2".
Trzeba wybrać 2 i chwilę poczekać, "doradca" się odezwie.
Testowane z innego telefonu niż zarejestrowane w citku.
Tzn. "doradca" się odezwał, ale ja nie, więc nie wiem, czy nie spuszczą na drzewo,
"bo my tylko od zastrzegania" ;>

Robert_DF

> (w santanderze swego czasu, stosunkowo niedawno, mieli karty działające tylko w ich bankomatach).
tak, ale dość krótko, to im się chyba nie opłacało

a jakże, mam taką ;-)

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
robertsierant.pl

Dawid Rutkowski

piątek, 16 września 2022 o 11:42:28 UTC+2 Robert_DF napisał(a):
> tak, ale dość krótko, to im się chyba nie opłacało
>
> a jakże, mam taką ;-)

Ja też, ale już tylko jako zabytek.
Dawali tylko do "konta jakie chcę", do przeniesionych ze śp. db nie chcieli - a KJC pozamykałem jak wprowadzili opłaty.

Robert_DF

> Ja też, ale już tylko jako zabytek.
> Dawali tylko do "konta jakie chcę", do przeniesionych ze śp. db nie chcieli - a KJC pozamykałem jak wprowadzili opłaty.

to ja mam konto jeszcze po starym WBK SA (kiedyś tam pracowałem),
trzymam z sentymentu więc kartę dali

a to po DB (do kredytu) zamknąłem w pierwszym dniu jak było to możliwe