banknot prezentowy

J.F.

http://www.glogow.policja.gov.pl/pl/aktualnosci/wiadomosci/biezace_informacje/uwaga_na_banknoty_prezentowe_

Hm, czy to nie za duze podobienstwo ?

Powinni tego zabronic ... ale czy banknoty podlegaja pod ta nowa
ustawe o dokumentach ?

J.

Eneuel Leszek Ciszewski

"J.F." 5d27357e$0$17362$6578...@news.neostrada.pl

> http://www.glogow.policja.gov.pl/pl/aktualnosci/wiadomosci/biezace_informacje/uwaga_na_banknoty_prezentowe_

Nie znaleziono strony
404
Strona, do której się odwołałeś nie istnieje.

Upewnij się, że wskazany adres jest poprawny lub

--
_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-. )\._.,--....,'``.
(,-.`._,'( coma |\`-/| .'O`-' .,; o.' ene...@gmail.com '.O_' /, _.. \ _\ (`._ ,.

Jacek Maciejewski

Dnia Thu, 11 Jul 2019 15:30:40 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
napisał(a):

> Nie znaleziono strony
> 404
> Strona, do której się odwołałeś nie istnieje.

Ależ jest, jak najbardziej.
--
Jacek
I hate haters.

J.F.

>"J.F." 5d27357e$0$17362$6578...@news.neostrada.pl

> Nie znaleziono strony
> 404
> Strona, do której się odwołałeś nie istnieje.
> Upewnij się, że wskazany adres jest poprawny lub

Na koncu jest podkreslenie, ktore jest czescia linku ... a widac rozne
czytniki roznie linkuja.

J.

Robert Tomasik

W dniu 11.07.2019 o 15:09, J.F. pisze:

> Hm, czy to nie za duze podobienstwo ?
> Powinni tego zabronic ... ale czy banknoty podlegaja pod ta nowa ustawe
> o dokumentach ?

Raczej fałszowanie pieniędzy - a to sporo gorzej.

Animka

> Ależ jest, jak najbardziej.
Podaj linka. Sprawdzę.

--
animka

J.F.

A tu widzisz - nawet policja twierdzi, ze to nie jest zadne
falszowanie :-)

Wiec moze by sie przydal zapis, ze kopie zblizone do oryginalu robic
mozna, ale musza byc 25% wieksze lub mniejsze :)

J.

Robert Wańkowski

W dniu 2019-07-12 o 00:05, Animka pisze:
I jak tu nie lubić Animki. :-)
Przecie link jest na początku! :-)

Robert

Robert Tomasik

W dniu 12.07.2019 o 11:40, J.F. pisze:

> A tu widzisz - nawet policja twierdzi, ze to nie jest zadne
> falszowanie :-) Wiec moze by sie przydal zapis, ze kopie zblizone do
> oryginalu robic mozna, ale musza byc 25% wieksze lub mniejsze :)

To, co twierdzi Policja ma znaczenie trzeciorzędne. Ważniejsze jest
stanowisko prokluratora, a ostatecznie sądu. JA bym argumentował, że
skoro dało się użyć jako legalnej waluty, to było to fałszerstwo. Nie ma
- a przynajmniej ja nigdzie nie widziałem - żadnej legalnej definicji,
na ile banknot kolekcjonerki ma odbiegać od oryginału.

cyklista

Robert Tomasik pisze:
Dla mnie pytanie czy mówili ze to oryginalne 200zł czy tylko dali ten
prezent który wyceniali na 200zł i pytali czy pani go przyjmie i czy
wyda resztę do 200?

--
Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

Robert Tomasik

W dniu 13.07.2019 o 09:16, cyklista pisze:
Dość oryginalna i bez wątpienia nowatorska koncepcja. Czyli, jak idziesz
do sklepu i kupujesz bułki, to Ty nie płacisz za nie, tylko dajesz prezent?

Robert Wańkowski

Wymiana barterowa. :-)

Robert

Dawid Rutkowski

W dniu sobota, 13 lipca 2019 13:34:52 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

> Dość oryginalna i bez wątpienia nowatorska koncepcja. Czyli, jak idziesz
> do sklepu i kupujesz bułki, to Ty nie płacisz za nie, tylko dajesz prezent?

Od tego jest podatek od darowizny.
Choć z drugiej strony nie powinno być VAT - mimo wszystko wychodzi trochę taniej (oczywiście dla produktów z VAT 23%).

Animka

Cofnęłam posty do góry. Strona się otwiera.

--
animka

Eneuel Leszek Ciszewski

"J.F." 5d273e64$0$17342$6578...@news.neostrada.pl

>>> http://www.glogow.policja.gov.pl/pl/aktualnosci/wiadomosci/biezace_informacje/uwaga_na_banknoty_prezentowe_

> Na koncu jest podkreslenie, ktore jest czescia linku ... a widac rozne czytniki roznie linkuja.

O ten podkreślnik biegło.

cyklista

Robert Tomasik pisze:
Jak mam pieniądze to płacę, jak ich nie mam ale jestem głodny a mam
jakiś drobny prezent to kto mi zabroni wymienić go na bułkę?

Eneuel Leszek Ciszewski

"cyklista" 5d2c416d$0$17359$6578...@news.neostrada.pl

: Jak mam pieniądze to płacę, jak ich nie mam ale jestem głodny a mam
: jakiś drobny prezent to kto mi zabroni wymienić go na bułkę?

Caritas Ci zabroni -- bo karmienie głodnych jest jej (Carutas)
obowiązkiem, zatem odbierasz chleb/zatrudnienie bliźnim...

-=-

Nie mam pieniędzy, więc płacę za samochód sztabkami złota?

Dawid Rutkowski

W dniu poniedziałek, 15 lipca 2019 11:03:43 UTC+2 użytkownik cyklista napisał:

> Jak mam pieniądze to płacę, jak ich nie mam ale jestem głodny a mam
> jakiś drobny prezent to kto mi zabroni wymienić go na bułkę?

Póki w jednym sklepie te prezenty nie zsumują się w ciągu 5 lat do 4902 zł to nikt nie zabroni - tzn. nie tyle zabroni, co nie zażąda zapłaty podatku od darowizny.
Pozostaje pytanie - co z VAT w takim przypadku?

Jacek

rad...@konto.pl

Thu, 11 Jul 2019 15:09:04 +0200, w
<5d27357e$0$17362$6578...@news.neostrada.pl>, "J.F."
<jfox_x...@poczta.onet.pl> napisał(-a):
Nie można znaleźć tej strony na glogow.policja.gov.plNie znaleziono strony
internetowej pod adresem
https://glogow.policja.gov.pl/pl/aktualnosci/wiadomosci/biezace_informacje/uwaga_na_banknoty_prezentowe_
HTTP ERROR 404

J.F

Bylo czytac wtedy, gdy pisalem, a nie aktualnosci ... sprzed 3 lat :-)

Albo uzyc googla
https://malopolska.policja.gov.pl/krk/aktualnosci/23513,Zaplacili-dwustuzlotowym-banknotem-prezentowym-odpowiedza-za-oszustwo.html

tylko sie pospiesz, bo znow zniknie :-)

J.